نگاه ویژه به هندبال بانوان در حال شکل گیری است/ مطمئنم محبوبیت هندبال در کشور بیشتر خواهد شد

ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791228

حضور در جام جهانی دریچه ای برای پیشرفت هندبالیست های ایران خواهد بود

ملی پوشان تیم ملی هندبال ایران انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل ازبکستان را یکی از آرزوهای خود دانستند که در جام جهانی محقق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، الناز قاسمی گفت: یکی از آرزوهای من این بود که بعد از بازی جام ریاست جمهوری مقابل ازبکستان بهترین بازیکن زمین شوم. می خواهم این اتفاق با پیروزی همراه باشد.

وی درباره دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما مدیریت بازی در تمام دقایق موضوع بسیار مهمی است که در این زمینه چند مشکل داشتیم. ما نباید این واقعیت را فراموش کنیم که اولین جام جهانی خود را تجربه می کنیم و وقتی بازیکنی در این سطح از مسابقات هستید، متوجه می شوید که باید بیشتر تلاش کنید. با تمام این نکات باید بگویم برای اینکه بتوانیم در این سطح از رقابت حرفه ای حرفی برای گفتن داشته باشیم باید روی فاکتورهای زیادی بیشتر کار کنیم. البته حضور در جام جهانی دریچه ای به سوی پیشرفت هندبال بانوان ایران خواهد بود.

قاسمی گفت: امیدوارم در سال های آینده بتوانیم تیم را از نظر کیفیت و تجربه در سطح خوبی قرار دهیم و جزو تیم های خوب شناخته شده باشیم. فکر می کنم تاثیر حضور هندبالیست های ایرانی در جام های جهانی تاکنون باعث افزایش علاقه مندان به هندبال شده و همین موضوع باعث شده افراد زیادی وارد عرصه هندبال شوند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران افزود: امیدوارم روزی برسد که هندبال به یکی از اولین رشته های کشور تبدیل شود و این یکی از آرزوهای من است. هندبال رشته بسیار سخت و فوق العاده جذابی است که شایسته توجه بیشتر است.

قاسمی در پایان درباره بازتاب گسترده انتخاب فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل نروژ گفت: بعد از این اتفاق همه نگاه خاصی به ما دارند که برای من بسیار جذاب است. وقتی با بازیکنان و مردم علاقه مند تعامل می کنیم، همیشه می بینیم که آنها علاقه خود را ابراز می کنند و می گویند به بازیکنان ایرانی افتخار می کنند. بعد از بازی با نروژ شاهد ابراز احساسات بازیکنان این تیم بودیم به طوری که برخی از آنها با گریه های فاطمه گریه کردند که برای ما بسیار مهم بود. باید بگویم بازیکنان نروژ بهترین و البته شادترین هندبالیست های جهان هستند که برای تیم ایران ارزش زیادی قائل هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید