نگرانی 94 بوشهری ها از ساخت و ساز مسکن برطرف شد / ساخت 22 هزار واحد مسکونی در بوشهر تا دو سال آینده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ شامگاه سه شنبه 27 مرداد 1401 حدود 16 نفر از اقشار مختلف با استاندار بوشهر دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه موضوعاتی مطرح و دستور کار برای رسیدگی به آنها صادر شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: دستورات پیگیری لازم به روسای دستگاه های اجرایی صادر می شود و پیش بینی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات برطرف و گزارش آن به مردم ارائه شود. ”

استاندار بوشهر افزود: مقرر شد مدیران کل مربوطه ظرف مدت دو هفته موارد مطرح شده را بررسی و پیگیری کنند و ظرف یک ماه به نتیجه برسند.


مسکن اولین دغدغه استان بوشهر است

وی گفت: در این جلسه مسائل مربوط به مسکن، برق، سرمایه گذاری، آموزش، اشتغال، مساجد و مساجد و… مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و تبادل نظر شد.

محمدی زاده بیان کرد: مدیران کل مرتبط با مسائل مردم از جمله مدیران سرمایه گذاری و اقتصادی، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل منابع طبیعی از جمله مدیران هستند. حاضر در این جلسه


5b930f2b 52c1 411c 900b bd50f3cd5c71 خبر خاکستری

در اجرای طرح واگذاری زمین تحت عنوان طرح جهش تولید مسکن، 94 قطعه زمین برای ساخت منازل مسکونی در شهرک کاکی شهر دشتی با حضور نماینده عالی دولت به متقاضیان واگذار شد. دولت.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با بیان اینکه اولویت دولت مسکن سازی برای مردم است، گفت: در استان بوشهر با حساسیت بالایی موضوع مسکن را رصد می کنیم که فاز دوم واگذاری زمین در شهرستان دشتی است. شعار اجرای عدالت و رفاه اجتماعی.» اقشار ضعیف مسکن ساخته شدند.

نماینده ارشد دولت در بوشهر با بیان اینکه فرآیند واگذاری زمین در استان بوشهر انجام می شود، تاکید کرد: پس از واگذاری زمین، وجوه بانکی به متقاضیان پرداخت می شود تا مردم در کمترین زمان ممکن صاحب خانه شوند.

وی ادامه داد: ساخت واحدهای مسکونی کلبه ای به گونه ای طراحی شده است که بدون مشکل اجازه ساخت و ساز برای نسل های آینده داده شود.

محمدی زاده در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: در سال 1401 تعهد ساخت 11 هزار واحد مسکونی برای استان بوشهر پیش بینی شد و با همکاری همه دستگاه های اجرایی و استقبال مردمی ساخت 13 هزار واحد مسکونی آغاز شد.

105e4c44 55f4 40dd bd45 9b0b43cf1fcb خبر خاکستری

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تا پایان 4 سال باید 44 هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود، تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکونی حدود دو سال طول می کشد و در تلاش هستیم امسال و تا پایان 22 هزار واحد را آغاز کنیم. از 4 سال، نتیجه مقاله اجازه دهید برویم.

از آنجایی که تکمیل بلوک ها دو سال طول می کشد، ما باید امسال ساخت بیش از 22000 بلوک را آغاز کنیم تا به تعهداتی که برنامه ریزی کرده ایم عمل کنیم.


پیوست فرهنگی به مجتمع های طرح ملی مسکن

محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر در مراسم واگذاری زمین در شهرستان دشتی گفت: از زمستان سال 1400 تاکنون همزمان با واگذاری زمین و ساخت واحدهای مسکونی تفاهم نامه هایی انجام شده است. به این نتیجه رسیدند که آنها در شهرهای کوچک اعمال خواهند شد.


558bebc2 3517 42e4 8729 d0fb2fac5332 خبر خاکستری

رستمیان افزود: در بسیاری از شهرها بحث توزیع زمین حل شده و در حال انجام آن در اختیار جوانان هستیم. در تمامی مجتمع های مسکونی با هدف مذهبی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی ارتباط فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی ایجاد کرده ایم.

وی افزود: در هفته دولت هزار قطعه زمین در شهرستان های استان بوشهر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تا ساخت ویلا توسط جوانان بر اساس طرح نهضت ملی مسکن انجام شود.


04c70742 6ef9 437e a040 f2acdc65f77b خبر خاکستری

لازم به ذکر است که دولت در تلاش است تا در پایان 4 سال گزارش بسیار خوبی در حوزه مسکن برای هموطنان ارائه کند. این مشکل با حرکتی که دولت و نمایندگان ارشد دولت در استان ها به راه انداختند احساس شد.

تغییرات نسبت به گذشته برای اقشار مختلف مردم بسیار ملموس است و طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر با رضایت بسیار بالایی در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید