نگران بحران آب دشچستان در تابستان 1401 هستیم / هیچ مسئولی حق ندارد با پول مردم برای خودش پرچم بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در خانه ملت گفت: رهبر معظم انقلاب دستور جهاد دادند، جهاد از واجبات اسلام است. فرمان جهاد زمانی صادر می شود که دشمن به ما حمله کرده باشد و ما باید بفهمیم که در چه وضعیتی هستیم و دشمن به چه چیزی حمله کرده است، اما مسئله مسلمانان دستور جهاد داده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما سربازان انقلاب مخاطب مستقیم رهبر معظم انقلاب هستیم، افزود: ما سربازان انقلاب هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در آن سال ها به دلیل توسعه ارتباطات بیشتر به جنگ نرم توجه داشتند، خاطرنشان کرد: ما درگیر جنگ هستیم اما صدای شیپور نظامی و آژیر قرمز آن را نمی شنویم و در این جنگ خاکریزها مشخص نیست.”

رضایی ادامه داد: حتی در داخل کشور هم افرادی هستند که به دشمن خدمت می کنند. چون از دشمن و دفاع از حمله دشمن و بازی در میدان دشمن می گویند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سلاح های نرم بر خلاف جنگ های سخت، زبان، قلم و ابزار ارتباطی است، گفت: دشمنان در این زمینه سرمایه گذاری زیادی کرده اند. برای موفقیت در این جنگ 400 شبکه تلویزیونی علیه جمهوری اسلامی پخش کردند. آنها به اندازه ایران علیه هیچ کشوری سرمایه گذاری نکرده اند و می خواهند در مقابل خواست مردم ایران بایستند.

رضایی تاکید کرد: دشمنان با تولید محتوای ضد دینی می خواهند جوانان ما را به سمت ابتذال و فحشا سوق دهند، بنابراین والدین باید بیش از پیش مراقب باشند.

دشمن می خواهد نسل آینده کشور، نسل انقلابی نباشد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن می خواهد نسل آینده کشور نسل انقلابی نباشد و با این ابزار تمرکزش را روی فضای مجازی گذاشته است. و ما باید این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم.

رضایی ادامه داد: ما با وجود اینکه نسبت به برخی مسائل انتقاد داریم، از نظامی دفاع می کنیم که باعث افتخار ما شده است. عزت امروز ما قابل قیاس با گذشته نیست که شاه کشور از عملیات نظامی کشور و جلسات سران برخی کشورها در ایران خبر نداشت.

وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به روسیه گفت: این سفر دستاورد بزرگی بود و مصداق بارز خنثی سازی تحریم ها بود، اما این سفر مورد هجمه قرار گرفت زیرا مذاکرات تحریم آن را خنثی کرد. بدون شک در صورت اجرایی شدن توافقات برکات این سفر در دشچستان نمایان می شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفتار و ارزش های انقلابی به ویژه در بین مسئولان گفت: باید رفتار انقلابی داشته باشیم. مسئولان باید انقلابی باشند و انقلابی رفتار کنند. انقلابی بودن لباس نیست و باید انقلابی عمل کنیم.

اگر مسئول واقعا انقلابی است باید مشکل آب دشچستان را حل کند

وی با بیان اینکه در دشچستان چالش های اساسی داشتیم، افزود: از هم اکنون نگران بحران آب در تابستان آینده هستیم. اگر مسئول واقعا انقلابی است باید مشکل آب دشچستان را حل کند تا تابستان آینده مردم تشنه نشوند. باید برای حل مشکلات پزشکی، بهداشتی، آموزشی و انقلابی و حل مشکل اشتغال جوانان اقدام کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه نباید از آرمان های انقلاب دور شویم، خاطرنشان کرد: متاسفم از قوه مجریه ای که از مرکز استان با ماشین میلیاردی به دشتستان می آید و ده ها متر بنر می اندازد. مسئولین چیزی جز خدمت به مردم نیست و اگر مسئولی را خادم مردم می دانند نباید از بیت المال برای خود پرچم چاپ کند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولی خادم مردم محسوب شود حق چنین رفتاری را ندارد. از روز اول اعلام کردم هیچکس حق ندارد روی من بنر و پوستر بچسباند.

وی گفت: مردم ما در فقر هستند و ما حق نداریم مراسم خود را از جیب این مردم خرج کنیم. البته من قصد سرزنش ندارم. شاید کارمند از این وضعیت اطلاعی نداشته باشد، اما این مشکلات نباید تکرار شود و باید جلوی این آشفتگی را در همه شهرها بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید