نگرش مثبت OCA و IOC نسبت به ورزش ایران فرصتی برای شماست


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877167

رئیس کمیته ملی المپیک با حسین مسلمان مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون جهانی شنا دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران در آخرین روز سفر خود به مجارستان با حسین مسلم مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فینا دیدار کرد.

در این نشست بر بازخوردهای مثبت سفر حسین المسلم به کمیته ملی المپیک و دیدار با مخبر معاون رئیس جمهور و مسئولان ورزشی کشور تاکید شد.

مدیرکل شورای المپیک آسیا خطاب به صالحی امیری با ابراز خرسندی از سفر به ایران گفت: از میزبانی بسیار خوب شما قدردانی می کنم. انصافاً جلسات خوبی با مسئولان فدراسیون های ورزشی و وزیر ورزش کشورتان داشتم و با توجه به بررسی های خوبی که ایشان داشتند، هم برای بازدید از پروژه شنا و هم برای دیدار با هیات های ورزشی کشور، بار دیگر به ایران سفر خواهم کرد. کشور شما

حسین مسلم ادامه داد: ورزش ایرانی بزرگ و قابل احترام است. برای المپیک پاریس برنامه ریزی بزرگی داشته باشید و مطمئن باشید که به همان حمایت، حمایت و برنامه ریزی دست خواهید یافت.

وی ادامه داد: حضور شما در راس کمیته ملی المپیک در همه زمینه ها به ویژه در حفظ و تقویت روابط بین المللی و ارتباط موثر با سازمان های بین المللی ورزشی موثر است و این را تقریبا می توان در اکثر دیدارهای بین المللی و دیدار با مقامات جهانی بیان کرد. و مدیران دنیا با شما همکاری های چندجانبه فعالی دارند که آثار آن را در ورزش کشورتان می بینیم و همین موضوع حمایت ما را از شما دو چندان می کند.

مدیرکل شورای المپیک آسیایی در خاتمه گفت: من در کنار شما و ورزش ایران هستم، به ویژه اینکه موضع مثبت شورای المپیک آسیایی و کمیته بین المللی المپیک در قبال ورزش ایران فرصتی برای شماست. به ندرت پیش می آید که شورای المپیک آسیایی و کمیته بین المللی المپیک چنین جایگاه خوبی در مورد ورزش یک کشور داشته باشند.

این دیدار در آخرین روز حضور صالحی امیری به دعوت همتای مجارستانی وی در بوداپست انجام شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید