نگهداری از پرسپولیس؛ برچسب دلال به او نمی چسبد

نگهداری از پرسپولیس؛  برچسب دلال به او نمی چسبد

ذوب آخان اصفهان این روزها به یکی از جنجالی ترین تیم های فوتبال ایران تبدیل شده است و منتقدان و هواداران سرمربی این تیم در مورد کار او نظر می دهند.

فریدونی در ابتدای این یادداشت در تشریح این صحنه نوشت: تیم فوتبال ذوب آهن این روزها وضعیت خوبی ندارد و بازی چندان خوبی ندارد. تعداد بازیکنانی که به تیم وارد و خارج می شوند (گاهی بدون کارایی و حتی بازی) زیاد است. اینها حقایقی غیرقابل انکار است. اما آیا تنها یک نفر مقصر این حوادث است؟ سرزنش سرمربی برای همه مشکلات نه منطقی است و نه عادلانه و بدتر از آن مردم را مقصر می دانیم. این ادعایی است که نه دلیلی دارد و نه مدرکی و تنها بر اساس حدس و گمان است.

مدیرعامل ذوب آخان در خصوص اتهامات مطرح شده علیه سرمربی ذوب آخان ادامه داد: من مهدی تارتار را یکی از قوی ترین مربیان ایران می دانم و پاکی او در مدت کوتاه همکاری برایم ثابت شد. حداقل انگ دلال به او نمی چسبد. در دوره اختتامیه لیگ گذشته، زمانی که مدیر برنامه به یکی از بازیکنان پیشنهاد قیمت غیرواقعی داد، به شدت مخالفت کرد و اعلام کرد که این بازیکن را نمی‌خواهد و زمانی که این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش متوجه شدند که راهی وجود ندارد. یک معامله (واسطه) با قیمت بسیار پایین انجام دهید.تر قرارداد را امضا کرد. شاید بیشتر از مدیران باشگاه مراقب بود که کلاه باشگاه نیفتد.

وی در پایان افزود: مشکل تارتورا این است که نمی داند چگونه عمل کند. همین دیروز مربی تیمی از انتهای جدول گفت که در لیستی که به باشگاه داده ام از امباپه و تونی کروس خواسته ام و بدین ترتیب (هر چند غیرواقعی و طعنه آمیز) توپ را به زمین باشگاه پرتاب کرده است. مدیران تارتار هم می تواند لیستی از بهترین بازیکنان ایرانی و خارجی را در اختیار باشگاه قرار دهد و بعد به راحتی بگوید بازیکنان به نظر من جذب نشده اند و خودش را از زیر فشار خارج کند.

میتبی فریدونی مقصر عدم حضور ذوب آچان در جمع مدعیان قهرمانی را اینگونه توصیف کرد: اگر به دنبال مقصر مشکلات تیم و باشگاه هستید، به دنبال افراد و عواملی باشید که در چند سال اخیر به ویژه دو سالی که این باشگاه در آستانه سقوط به دسته اول بود.

دیدگاهتان را بنویسید