نیاز اصلی استقلال نقل و انتقالاتی مشخص شد

نیاز اصلی استقلال نقل و انتقالاتی مشخص شد

محمد نوازی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی ها موفق شدند در دیدار مقابل فولاد به پیروزی خوبی دست پیدا کنند و همچنان در صدر لیگ باقی بمانند. وقتی تیمی برنده می شود حرف و حدیث کمتر می شود و حاشیه ای برای تیم ایجاد نمی شود. استقلال تیم جوانی است که بازیکنانش هنوز موفق به بازی مقابل حریفان نشده اند.

بازیکن سابق استقلال افزود: دست فرهاد مجیدی برای حرکت بازیکن باز است. بازیکنان جوان انگیزه زیادی دارند و اگر وارد زمین شوند قطعا حرفی برای گفتن خواهند داشت.

نوازی با تاکید بر عملکرد سه گانه خطوط استقلال خاطرنشان کرد: روزهای خوبی در خط دفاعی داریم. البته گاهی اشتباهاتی از سوی مدافعان صورت می گیرد که قابل اصلاح است و کادر فنی باید با این بازیکنان بیشتر کار کند. او درون دروازه حسینی تجربه زیادی کسب کرد و تیم را آرام کرد. او این روزها کاپیتان استقلال هم هست و این کار او را سخت می کند اما به بازیکنی باتجربه تبدیل شده که به نوعی کادرفنی هم در دستان کادر فنی است.

وی در خصوص هافبک آبی پوش گفت: مهدی پور در خط هافبک سخت کار می کند. او هر دو گل را به ثمر رساند و مهاجمان را وارد دروازه کرد اما برای تقویت خط هافبک استقلال نیاز به یک هافبک خلاق داشت.

محمد نوازی به تیم فوتبال آلومینیوم اراک رقیب استقلال در هفته سیزدهم گفت: این تیم بازیکنان جوانی دارد که انگیزه بالایی دارند. آنها در مقابل حملات خطرناک هم سریع عمل می کنند، بنابراین مدافعان استقلال باید هوشیار باشند و اجازه ندهند مهاجمان جوان آلومینیومی با سرعت بالا پای خود را برای گلزنی باز کنند. استقلال اگر منطقی بازی کند و مثل چند بازی اخیر آرامش را در دستور کار خود قرار دهد قطعا این بازی را می برد.

پیشکسوت استقلال در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان گفت: این موضوع به چند سال قبل برمی گردد و بحث جدیدی نیست. ما سال ها تلاش کردیم این دو تیم را خصوصی کنیم اما این اتفاق نیفتاد. حذف این دو تیم به فوتبال ما آسیب می زند. هواداران نگران تیم خود هستند. متاسفانه کارکنان ما همیشه می خواهند در دقیقه 90 کار خود را انجام دهند اما این بار شرایط فرق می کند و احتمال حذف از لیگ قهرمانان اروپا بسیار زیاد است. بنابراین طبق اعلام فدراسیون فوتبال باید امیدوار بود که تیم هایمان در پایان نشست AFC در روز پنجشنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان اروپا باقی بمانند تا شاهد حضور دوباره قرمزها در این تورنمنت معتبر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید