نیاز به ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای پرداختن به جنگ شناختی


ساعت: 21:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915168

سردار عبدالزاده در بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان فارس بر لزوم تولید محتوای باکیفیت برای مقابله با جنگ شناختی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیرازسردار حسن عبدالزاده جانشین سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه این رویداد به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر در حال برگزاری است، گفت: همچنین همانطور که متوجه شدید انقلاب اسلامی با بهره گیری از آموزه های اسلام و مبانی قرآنی به بازدارندگی لازم در عرصه دفاعی و قدرت نظامی رسیده است و به همین دلیل دشمن میدان حمله خود را به سمت فتح سوق داده است. ذهن و قلب یا ایمان نسل جوان.

وی با بیان اینکه در این راستا شاهد جنگ رسانه ای گسترده دشمن در این فضای جنگ شناختی هستیم، تصریح کرد: یکی از زمینه هایی که دشمن بیشتر از همه می خواهد از آن استفاده کند همین فضای مجازی و رسانه ای است.

سردار عبدالزاده ادامه داد: این اثر هنری که بستگان بسیجی در قالب یک رویداد توسط سرتصار استان در کنار هم قرار داده اند و نقش آفرینی می کنند یکی از عرصه هایی است که قطعا می تواند در عرصه دفاع و حمله و حمله به دشمن موثر باشد. در فضای مجازی. و ما نیازمند چنین تولید و محتوایی با سبک انقلابی و مذهبی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با تاکید بر اینکه نمونه تولیدات بازدید شده در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار و بازی های رایانه ای همان موضوعات و محتوایی است که فعالان این حوزه به دنبال آن هستند، افزود: این مطالب در واقع نشان می دهد که که با نگاه بلندی که بسیجیان داشتند می توانند در مقابله با هجمه هایی که دشمن انجام خواهد داد همکاری داشته باشند که برای هود بسیار موثر است.

عبدالزاده همچنین بیان کرد: در این رویداد تولیدات با زبان هنر به شیوه های جذابی ساخته می شود که قطعا مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به نحوه حمایت از تیم ها گفت: مهم این است که ایده هایی که در ذهن جوانان وجود دارد ابتدا به محصول و تولید اولیه منجر شود و همچنین تجاری سازی و استفاده بهینه و انتشار این مطالب مهم و این وظیفه ماست که به اندازه سپاه و نهادهای مسئول از آن حمایت کنیم.

البته ما به عنوان سپاه و بسیج از آنها حمایت می کنیم و انتظار می رود سایر سازمان ها حمایت های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید