نیاز به توسعه تجهیزات ارتباطی / پلتفرم ها / طرح های حفاظتی آسیبی به کسب و کار اینترنتی نمی زند


ساعت: 22:28
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810327

نماینده مردم گرگان و آک کالا در مجلس تاکید کرد؛

رمضانعلی سنگدوینی گفت: وضعیت کرونا نشان داده است که در صورت فراهم شدن بسترهای ارتباطی و مخابراتی می توان بخشی از چالش فعلی کشور را مدیریت کرد و این امر تنها با توسعه تجهیزات و بسترهای توسعه ارتباطات محقق می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آک کالا در گفتگو با گلستان ما اظهار داشت: دنیا در حوزه مخابرات و سیستم های ارتباطی روز به روز در حال پیشرفت و پیشرفت است. اما کشور ما در این زمینه از دنیا عقب است و وزارت ارتباطات باید اقدامات و برنامه های جدی داشته باشد تا بتواند از این ظرفیت بهتر و بهینه استفاده کند.

وی افزود: وجود تجهیزات و امکانات شناخته شده این امکان را به ما می داد که بتوانیم کلاس ها را در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت پاره وقت و آنلاین برگزار کنیم و در صورتی که چنین ظرفیتی وجود نداشت. البته این امر میسر نشد و این در حالی بود که در برخی زمینه ها با چالش هایی مواجه بودیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا ادامه داد: وضعیت کرونا نشان داد که باید همه ظرفیت ها و امکانات برای مقابله با شرایط مختلف در حوزه ارتباطات و مخابرات با آخرین فناوری های روز دنیا فراهم باشد. زیرا این حوزه اقدامات بسیاری را در زمینه اقتصاد و تجارت تسهیل کرد.

سنگدوینی گفت: باید زیرساخت های لازم برای مبادلات تجاری و اقتصادی و همچنین سیستم بانکی فراهم شود.

نماینده مردم گرگان گفت: اجرای طرح حفاظتی هیچ آسیبی به اینترنت، مخابرات و مشکلات ارتباطی وارد نمی کند. زیرا یکی از مهم ترین مسائل در فضای مجازی و اینترنت، کسب و کار اینترنتی است و باید طوری برنامه ریزی شود که در کنار ارتباط با طرف های خارجی و داخلی، آسیبی به کسب و کار اینترنتی وارد نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید