نیاز به حمایت از نیروی انسانی در حوزه رسانه/ توانمندسازی رسانه منجر به مدیریت رسانه می شود


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813460

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد؛

شاد گفت: پرداختن به موضوع مهم حمایت از نیروی کار رسانه یکی از رسالت های کلان بسیج رسانه است و اگر به دنبال اداره رسانه هستیم باید برای توانمندسازی بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; مهدی شاد رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه کاشمر در محل دفتر امام جمعه گفت: اما جریان مخالف و مخالف نظام در ماجرا مهارت و تسلط دارد.

وی با بیان اینکه در سال 1377 با چالش سیاسی و اجتماعی مواجه بودیم و در آن زمان هیچ حساب و کتابی از انقلاب وجود نداشت و دشمن از نظام حساب‌های غلط می‌کرد، خاطرنشان کرد: وقتی نمی‌گوییم قطعاً دشمن همان‌طور که هست. او دوست دارد به نظام و انقلاب بگوید و برچسب بزند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به راهپیمایی های آب زاینده رود گفت: در تاریخ آب زاینده رود سعی کردیم داستان را روایت کنیم و صدا و سیما و خبرنگاران به صورت زنده و مردم رسانه های محلی ماجرا را بیان کردند. با دقت گوش دادیم و اکنون به مدلی از اعتراضات اجتماعی رسیده ایم که بدون درگیری های سیاسی و درگیری های امنیتی مشکل را حل کرده است.

وی با اذعان به اینکه قطعا نویسندگان، خبرنگاران و اصحاب رسانه راوی جنگ نرم در هر شهری هستند، اذعان داشت: حمایت نویسندگان در هر شهری قطعا امام جمعه آن شهر است که می تواند خبرنگاران و نویسندگان را به نقد و انتقاد تشویق کند. داستان بگو

شاد با تاکید بر اینکه نباید از آموزش رسانه غافل شویم، گفت: پرداختن به موضوع مهم حمایت از نیروی کار رسانه یکی از رسالت های کلان بسیج رسانه است و اگر به دنبال اداره رسانه هستیم باید در توانمندسازی جدیت بیشتری داشته باشیم، تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی باید در عرصه رسانه حرفی برای گفتن داشته باشند و در این عرصه مورد حمایت قرار گیرند، تصریح کرد: ظرفیت های مهمی همچون دانشجو، آموزش و پرورش، بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویی، دانشگاه ها وجود دارد. ما فعالان اجتماعی و مذهبی داریم که باید برای رشد این گروه های رسانه ای گام های مهمی بردارند.


نماز جمعه ابزاری قدرتمند و مؤثر است

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر در این نشست با بیان اینکه تکرار داستان های دروغین باعث متاثر شدن مردم می شود، گفت: امروز در جنگ واقعی وصیت هایی را تحمیل می کنیم که بعد از جنگ داستان ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه در جوامع امروزی ترس از حرکت های کور وجود دارد و این نوع حرکت ها آسیب های زیادی را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: اگر کارکنان به موقع پاسخ ندهند و حقیقت را به خوبی به مردم منتقل نکنند، قطعا مردم به میدان خواهند آمد، اما حرکت‌های کور جنگ است و اگر این خلأ توسط رسانه‌ها پر شود و با بسیج رسانه‌ها و واقعیت‌های جامعه منتقل شود، قطعاً در جلوگیری از حرکت‌های کور مؤثر است.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه برای تقویت جبهه رسانه ای شهرستان کاشمر تلاش می کنیم، تصریح کرد: نماز جمعه رسانه قوی و موثری است که خبرنگاران به ویژه بسیج رسانه می توانند با این نهاد ارتباط قوی داشته باشند.

انتهای پیام/ 4001

دیدگاهتان را بنویسید