نیروهای قراردادی و شرکتی منصوب خواهند شد


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877907

محمد سرگزی از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت و تعیین تکالیف نیروهای شرکتی و پیمانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد سرگزی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و پیمانی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در جلسه علنی مجلس در ردیف اول حضور خواهد داشت.


وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و لزوم توجه به این قشر، چند سالی است که نیروهای شرکتی و قراردادی در قالب شرکت هایی با استراتژی های نامناسب قرار گرفته و بسیاری از حقوق آنها تحت الشعاع قرار گرفته است.


وی در ادامه با بیان اینکه با تصویب این طرح حقوق مشمولان احقاق می شود، ادامه داد: در برخی ادارات کارکنان، پیمانکاران و نیروهای شرکتی و پیمانی دقیقاً همین کار را انجام می دهند، اما بین پرداخت و دستمزد برای آنها تفاوت وجود دارد.


نماینده مردم زابل با اشاره به اینکه در این طرح خدمات تعیین تکلیف می شود نه نیروی کار، تصریح کرد: متاسفانه این اتفاق افتاد و برون سپاری نیروی کار به اشتباه اتفاق افتاد و ساخت این طرح صادرات نیروی کار را اصلاح می کند و نیروها ادامه خواهد داشت. در حالت مناسب خدمت کرده و وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی مشخص خواهد شد.


وی گفت: از سوی دیگر در این طرح انتصاب مقامات دولتی در حال بررسی و ساماندهی است.


وی ادامه داد: برای سایر اجاره نامه های جدید، دستگاه به هیچ وجه نمی تواند اجاره دهد و عدالت در توزیع تسهیلات، اجاره و مزایا رعایت می شود و این دیدگاهی است که ما برای بررسی این طرح در نظر داریم. سرگزی گفت.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید