نیروهای مسلح از ابتدا برای امدادرسانی وارد میدان شدند


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842409

سردار حسن شاهوارپور گفت: تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی برای مدیریت حادثه در کلانشهر حضور دارند اما به طرز چشمگیری نیروهای مسلح از همان دقایق اولیه برای کمک وارد میدان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: بعد از حادثه تلخ آبادان همه سر کار آمدند از جمله نیروی انتظامی که مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در چنین حوادثی احتمال سقوط مجدد وجود دارد، افزود: ماموران پلیس راه علاوه بر کمک به افراد حاضر در صحنه، با حضور ویژه در مبادی ورودی و خروجی، کنترل ورودی ها، کنترل و هدایت جمعیت را دارند. و به مجروحان کمک کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: از زحمات شبانه روزی ماموران پرتلاش نیروی انتظامی تشکر می کنم و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی دارم.

سردار شاهوارپور گفت: تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی برای مدیریت حادثه در کلانشهر حضور دارند اما به شکلی مشهود نیروهای مسلح از همان دقایق اولیه برای کمک وارد میدان شدند.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم سپاه با تمامی امکانات مهندسی به بهره برداری رسیده است تا مردم نگران تسریع در عملیات آواربرداری نباشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید