نیروهای مسلح با توسعه سلاح های پیشرفته پیام صلح و امنیت را به همسایگان خود می فرستند


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914328

رئیس جمهور گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به تسلیحات مدرن و پیشرفته علاوه بر تامین امنیت و آرامش همسایگان خود حامل پیام صلح و امنیت نیز هستند، اما اگر کوچکترین تهدیدی متوجه آنها شود. ملت و کشور و سرزمین مقدس جمهوری اسلامی واکنش نشان خواهند داد. در تاریخ می ماند و درسی فراموش نشدنی به دشمن می داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور یکشنبه گذشته در سفر به شهرستان جاسک در جمع فرماندهان، افسران و خانواده معظم شهدا و کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هفتم آذر عید سربلندی را تبریک گفت. نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش در حوزه بسیار مهم حافظ تجارت و اقتصاد است و بندر استراتژیک جاسک امنیت را زیربنای رونق و توسعه اقتصادی قرار می دهد.

رئیس جمهور با تاکید بر رونق و توسعه خطوط کشتیرانی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به سابقه حملات دزدان دریایی در منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: همانطور که نیروی دریایی ما حضور موثری در منطقه پیدا کرده است، امنیت کشور نیز وجود دارد. کشتیرانی ایجاد شده و تجارت رونق گرفته است. و این موفقیت بزرگ نه تنها مربوط به افسران، کارمندان و کارکنان نیروی دریایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران است، بلکه حاصل صبر و رفاقت خانواده‌های آنان است و بدینوسیله مراتب قدردانی خود را به عمل می‌آورم. صبر خانواده شما

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به تولید تسلیحات مدرن و پیشرفته، علاوه بر تامین امنیت و آرامش برای همسایگان، پیام صلح و امنیت نیز دارند، اما اگر کوچکترین تهدیدی متوجه شوند. ملت و کشور و سرزمین مقدس جمهوری اسلامی واکنش نشان می دادند و در تاریخ ماندگار می شدند و درسی فراموش نشدنی به دشمن می دادند.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به جوانان پرشمار حاضر در این مراسم گفت: به پدرانتان، به ایران، شهدا و رهبر بزرگوارمان افتخار کنید. امروز جمهوری اسلامی افتخارات زیادی دارد که دشمن را عصبانی کرد. 43 سال است که دشمن برای پس گرفتن قدرت خود در این کشور برنامه ریزی کرده است، اما به خاطر اراده شما موفق نشده است و باز هم نخواهد توانست.

رئیسی با اشاره به نقش سازنده نیروی دریایی ارتش در آبادانی جاسک افزود: با تداوم تلاش های انقلابی دولت و نیروهای مسلح ظرفیت منطقه فعال و مشکلات موجود برطرف می شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید نشاط اجتماعی را به ویژه برای جوانان افزایش دهیم، تصریح کرد: نشاط واقعی در لذت بردن جوانان و آحاد جامعه با کار پایدار و متناسب با کرامت انسانی و برخورداری از زندگی با عزت و امید به آینده ای روشن است. . .

دیدگاهتان را بنویسید