نیروهای مسلح در تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیدند


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822865

فریادی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران وابستگی به سایر کشورها برای تامین تجهیزات نظامی کنار گذاشته شد و امروز نیروهای مسلح در این زمینه به خودکفایی رسیده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر، سرهنگ عبدالعلی فریادی صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش در بروجرد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سال ها در کنار سایر نیروهای مسلح در عرصه های مختلف نظامی، حوادث و حوادث نقش آفرینی کرده است. مناطق دیگر.

وی افزود: پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدرت و پشتوانه مردمی موفق شدند نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند و حضور نیروهای مسلح بر اقتدار ایران افزوده است. “

فرمانده مرکز آموزش مهندسی بروجرد گفت: ملت ایران در این سال ها همواره در صحنه های مختلف حضور داشته و لذا دشمن نباید به فکر دست اندازی به این آب و خاک باشد.

سرهنگ فریادی روحیه شهادت طلبی را یکی از مهمترین ویژگی های نیروهای مسلح برشمرد و گفت: ایثار و شهادت نیروهای مسلح باعث شد تا آماده باشند تا جان خود را برای عزت، اقتدار و سربلندی ایران فدا کنند و باشند. در هر شرایطی حضور نیروهای مسلح را مهیا کردند.» آنها در خدمت مردم هستند.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات نیروهای مسلح ساخت ایران توسط فرزندان این سرزمین است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران وابستگی به سایر کشورها برای تامین تجهیزات نظامی کنار گذاشته شد و امروز نیروهای مسلح خودکفا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید