نیروگاه تنها سهم مردم سیستان و بلوچستان در حکومت پهلوی است/ پیشرفت 9000 درصدی خط برق مرهون انقلاب است.


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807365

علیرضا پرنده مطلق، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: تمامی سکوهای برق استان هدیه ای به پیروزی انقلاب است.

علیرضا پرنده مطلق در نشست خبری دهه فجر با بیان اینکه روشنایی موهبت بزرگ انقلاب بود، گفت: اگر بخواهیم دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب را با هم مقایسه کنیم، تقریباً همه اقدامات و درصد پیشرفت آنها در برق انقلاب است.

وی افزود: قبل از انقلاب خط انتقال در این منطقه از کشور صفر بود و الان حدود 9 هزار کیلومتر است که مهم است و پیشرفت 9 هزار درصدی آن مدیون انقلاب است.

این مسئول ادامه داد: قبل از انقلاب نیروگاه های زیادی در استان وجود نداشت و سهم این منطقه عظیم تنها یک نیروگاه در منطقه کنارک بود.

وی افزود: با پیروزی انقلاب مسئولان در ارائه خدمات و توزیع عادلانه خدمات حتی در فقیرترین مناطق آستین تلاش کردند و امروز در اقصی نقاط کشور روشنایی است.

پرنده مطلق در ادامه به پروژه های قبل از افتتاح در سال 1400 اشاره کرد و ارزش ریالی آنها را 4.756 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پروژه خط زاهدان – میرزاوه به ظرفیت 230 کیلووات به طول 160 کیلومتر مدار، خط 230 ولت تنگه سرها – فنوج به طول 90 کیلومتر مدار، خط لوله تغذیه 230 کیلو ولت، پست موقت 230.63 کیلو ولت فنوج و پست 230.20 کیلوولت، احداث پست 63 کیلوولت چاه کیچی و توسعه دو پست پست B63 در پهره، نصب کلیدهای خانگی ثابت لاشار و سیرکان، افزایش ظرفیت پست ترانسفورماتور، توسعه 63 کیلوولت B در پست زهکشی و افزایش توان ترانسفورماتور و توسعه برق 20 کیلوولت جبرآباد از جمله پروژه های امسال است که پیشرفت فیزیکی آنها 100 درصد است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید