نیروگاه شهید منتظر قائم 7 میلیون مترمکعب آب از چاه می گیرد! / بازیافت و جلوگیری از هدررفت آب 30 سال است که مورد بی توجهی قرار گرفته است

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794376

علیرضا عباسی گفت: چرا نیروگاه شهید منتظر قائم موظف به بازیافت آب و تغییر سیستم نیست در حالی که آب 10 حلقه چاه را مصرف می کند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه نیروگاه شهید منتظر قائم 7 میلیون مترمکعب آب از چاه ها برداشت می کند، به تیتریک گفت: جلسات متعددی در این زمینه با وزارت نیرو برگزار شده است.

علیرضا عباسی با تاکید بر اینکه پس از 30 سال اولین فردی در استان بودم که موضوع بازیافت آب در کارخانه را مطرح کردم، افزود: در استان البرز 80 درصد مصرف آب از چاه ها تامین می شود و تنها 20 درصد آن به مصرف آب اختصاص دارد. آب های سطحی

وی گفت: در شهر فردیس نیروگاه 10 حلقه چاه دریافت می کند، چرا نیروگاه شهید منتظر قایم موظف به بازیافت آب و تغییر سیستم نیست، جلساتی با وزیر نیرو برگزار شد و باید روند این مجموعه تغییر کند.

عباسی با بیان اینکه گذشته باید به دنبال بازیافت آب برای نیروگاه بود، افزود: شاید عزل و نصب و دخالت در مسئولیت ها برای نمایندگان قبلی مهمتر از انجام اقدامات اساسی مردم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید