نیروی دریایی پیام آور صلح و دوستی به کشورهای همسایه است


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914044

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی 16 آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی 16 آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هجدهم آذرماه یادآور حماسه غرورآفرین عملیات مروارید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی است که در اوایل ماه های جنگ تحمیلی منجر به انهدام سکوهای نفتی البکر و الامیه عراق شد.

این روز به یاد ماندنی در تقویم رسمی روز نیروی دریایی کشور نامگذاری شده و یادآور تلاش و جانفشانی رزمندگان این نیروی سرافراز در نبردی نابرابر با دشمن به شدت مسلح رژیم بعث عراق است.

هم اکنون اقتدار شگفت انگیز دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در پنجمین دهه حیات خود به برکت انقلاب اسلامی با پشتوانه نیروی انسانی متعهد و متخصص و با اتکال به روح القدس حق را لغو کرده است. اجازه هرگونه تهدید و تجاوز به سرزمین ایران اسلامی از سوی دشمنان.

حضور مقتدرانه و راهبردی نیروی دریایی ارتش در آبهای ملی و بین المللی با تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و اجرای فرمان معظم له مبنی بر کسب حاکمیت دریایی است. همیشه پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و ترور است و برای دشمنان خواهد بود.

این حماسه را با احترام و تعظیم به مقام شامخ شهدای جاوید انقلاب اسلامی، پاسداران و بویژه شهدای سرافراز ناو پیکان، به خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. روز پرافتخار و عزت و سربلندی روزافزون ایشان را از خداوند متعال برای مأموریت های آینده در مسیر روشن و پرخطر مسالت دارم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

دیدگاهتان را بنویسید