نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه پیروزی اسلام بر کفر است


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834586

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خارج از کشوری فعالیت می کند، گفت: اگر در کشور خود محاصره شویم، تمام مرزهای ما مرز اسرائیل می شود، اما پس از ورود نیروهای قدس، همه ما در محاصره قرار می گیریم. مرزها اسرائیل به مرز ما تبدیل شده است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار فرمانده و جمعی از مسئولان قرارگاه انصار سپاه قدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که در موقعیتی باورنکردنی با عنایت خداوند و حضرت مهدی(عج) به دست آمد. دنیای استکبار از شرق تا غرب با رقیب جدیدی روبرو شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: استکبار جهانی یک اقدام سیاسی کشنده است در حالی که جامعه ایران با همه ارزش هایش تجربه سیاسی کمی داشت و به همین دلیل آسیب پذیر بود. امام خمینی (ره) به عنوان حقوقدان و فیلسوف و عارف اسلام همواره متذکر شده اند که در وهله اول این انقلاب که اسلامی است مختص یک ملت نیست و در جامعه و کشور انحصار ندارد، مشروط بر اینکه اسلام برای همه باشد. انسان ها.

وی ادامه داد: از سوی دیگر عناصری در داخل و خارج از کشور که همواره سعی داشته اند انگیزه های انقلابی افراد را به هر نامی محدود کنند، در این کشور یا برخی از اقوام و … این کار را انجام داده اند و این موضوع همچنان دیکته می شود. امروز . . «آنهایی که از نظر سیاسی کشته شده‌اند می‌دانند که اگر در یک کشور خلاصه شود، انقلاب کردن بسیار آسان است.

امام جمعه بیرجند افزود: از دیرباز همواره ملت ها با انگیزه های ناسیونالیستی تشویق می شدند که ابتدا این ملت را محاصره کنند و آن را در مقابل رقبای دیگر قرار دهند تا یکدیگر را نابود کنند، اما مکتب اسلام و رهبر اسلام این اجازه را نمی دهد. اجازه ندادند، «آنها به این مسائل توجه دارند، اما عده‌ای به انگیزه‌های مختلف سعی کرده‌اند انقلاب اسلامی را در داخل ایران روی همان مسائل ملی، قومی و مذهبی به عنوان یک جمعیت نگه دارند.

آیت الله عبادی گفت: چون اگر در کشوری باشد، آن را حصار می کشند و با همسایگانش درگیر می کنند و این کشور خود به خود از بین می رود، همانطور که عبدالناصر در مصر با یک اقدام جدی ملی گرایانه علیه اعراب انجام داد. به انقلاب اسلامی که مختص ایران است.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خارج از کشور فعالیت می کند، گفت: پس با بصیرت و هوشیاری کامل باید همه کشورهای دنیا را ببینیم. در کشور ما بسته است، تمام مرزهای ما مرز اسرائیل می شود، اما از زمانی که قدرت قدس آمد، تمام مرزهای اسرائیل مرز ما شده است.

آیت الله عبادی گفت: این دو تفکر مساوی با بقا یا نابودی است که برخی از کشورهای اروپایی از آن سوی دنیا با ترفندها و توطئه های مختلف علیه همه قوانین به عنوان یک فرد در کشوری که به موجب قانون از او دعوت شده است و اگر باید کشته می شود، یعنی غرب به خوبی می داند که دشمنش کیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در عالم کفر همه کف می زنند که این مرد کشته شده است. نبود همه مرزها اسیر دشمن شدیم اما امروز دشمن از همه مرزها گرفتار ما شده است، فرمانده نیروی قدس به آمریکایی ها گفت: این سیاست درستی است که در اصل دین گفته شده است. .

وی افزود: روی این سیاست کار و آموزش زیاد است چرا که راه پیروزی اسلام بر کفر است. بعد از این 43 سال، آنچه در صحنه جهانی به نمایش گذاشته می شود، رقابت اسلام با استعمار غرب است و می بینیم که در دنیا به دنبال عدالتخواهی است.» خود را نشان می دهد.

آیت الله عبادی در پایان گفت: اما نه تنها در عراق و کربلا، در هر شهر و منطقه ای که نتوانند به عراق برسند، در شهر خودشان برای امام حسین (ع) عزاداری می کنند، یعنی احساس عدالت طلبی است. در نقطه ای زیر آسمان است و این حسین بن علی (علیه السلام) است و حسین (ع) خطاب حضرت مهدی (عج) است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید