نیروی هوافضای سپاه توانست سپر ضد موشکی دشمن را برای چندین دهه از کار بیاندازد.


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914233

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای دستاوردهای ارزشمند خود و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران، توانسته است از پدافند موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی محافظت کند. و دولت های نیابتی آن در زمینه صنایع موشکی و بدون سرنشین برای چندین دهه از خدمت خارج شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمعی از وزرا و نمایندگان دولت سیزدهم از جمله وزیر ارتباطات، آموزش و پرورش، رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه معاونین و خانواده هایشان از نمایشگاه توانمندی ها بازدید کردند. نیروی هوافضای سپاه

سرلشکر حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این بازدید گفت: نیروی هوافضای سپاه بر اساس آموزه های دین مبین اسلام و فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و با اتکا به توان داخلی و فراهم کردن زمینه برای حضور جوانان نخبه و انقلاب در این مرز و بوم توانسته بستر مناسبی را در صنعت دفاعی کشور ایجاد کند و می توان از این تجربه برای سایر حوزه های کشور مانند اقتصاد و همچنین حذف استفاده کرد. موانع و مشکلات و رسیدن به پیشرفت.


وی در ادامه تصریح کرد: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پاسداشت انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و نیز حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران در زمینه‌های موشکی، پهپادی، پدافند، پرواز، راداری، فضایی و… با رویکرد هدفمند در رویارویی با دشمنان اسلام و ایران، محور به سطح قابل توجهی از بازدارندگی رسیده است که آخرین دستاورد آن موجب شده است تا سپر موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت های دست نشانده آنها برای چندین دهه ممنوع است.



فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بر اساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا باید مردم به ویژه جوانان را از دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای امید آفرینی آگاه کرد.

سردار حاجی زاده گزارشی از دستاوردهای این نیرو در عرصه های مختلف ارائه کرد و گفت: امروز با تلاش جوانان و متخصصان کشورمان وارد عرصه ساخت تجهیزات تهدیدمحور، هدف محور و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاوردهای فرزندان ملت ایران برپاست.

بازدیدکنندگان این دیدار دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه را افتخارآمیز و شایسته توصیف کردند و از آن به عنوان نمونه ای بارز از تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر پرسش کلیدی «ما می توانیم» تقدیر کردند.

در حاشیه این نشست وزرای ارتباطات، آموزش و پرورش و فرهنگ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای به تشریح و تاکید بر اهمیت این نمایشگاه که بخشی از دستاوردهای کشورمان در حوزه فناوری فضایی را ارائه می کند، پرداختند. به عنوان مایه اقتدار و امنیت ملت ایران. نیروی هوافضای سپاه در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و در شرایط اوج تحریم ها و با تلاش مجدانه و خالصانه همراه با تخصص و جوانی و به دور از قوانین پیچیده اداری و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود انجام می شود.

بازدیدکنندگان همچنین اظهار داشتند: این نمایشگاه نشان می دهد که هیچ رشته ای از علم و فناوری که دست نیافتنی باشد و با برنامه ریزی و تلاش و تلاش شبانه روزی بتوان به آن دست یافت، وجود ندارد و جوانان با دانستن و دیدن این دستاوردهای برجسته احساس افتخار می کنند. و سربلند و با روحیه ای والاتر در عرصه علم و دانش قدم بردار.

دیدگاهتان را بنویسید