نیروی هوایی ایران خاری در چشم دشمن است


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913190

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا به امروز خاری در چشم دشمن بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ امیر خاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش از ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات، تحولات و دستاوردهای کارشناسان و دانشمندان نیروی هوایی قرار گرفت.

امیر خاتمی با قدردانی از جهادگران و تلاش های انقلابی انجام شده در گروه جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش گفت: بدون شک مسئولیت خطیر فرماندهان هوانیروز برای حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی در شرایط سخت تحریم ها بر عهده خواهد بود. بسیار سنگین تر از گذشته

وی افزود: آنچه در نیروی هوایی ارتش به وضوح قابل مشاهده و درک است و باید مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرد این است که این نیرو با تمام ظرفیت و شور انقلابی خود تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا را هدف خود قرار داده است. او برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی آماده شده است.

مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا تقویت نیروی هوایی در حوزه تجهیزات، نوسازی و تسلیح مجدد را یکی از اولویت های اصلی برشمرد و تصریح کرد: طرح های تحقیقاتی ارزشمند جهاد خودکفایی نیروی هوایی نقش بسزایی دارد. نقش تعیین کننده ای در تقویت میدان نبرد و ارتقای قدرت بازدارندگی دفاعی دارد.

امیر خاتمی با اشاره به توجهات، تاکیدات و توصیه های حکیمانه ائمه انقلاب به ویژه فرمانده معظم کل قوا در حوزه جهاد خودکفایی نیروی هوایی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید و توجه داشته اند. به نقش و جایگاه لاینفک جهاد خودکفایی در تقویت نیروی هوایی ارتش پرداخته و با رهنمودهای ارزنده خود همواره از وی حمایت کرده اند.

وی تاکید کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان باور نمی کردند که کارکنان متخصص و وفادار نیروی هوایی ارتش بتوانند در غیاب بیش از 6 ماه روند آمادگی رزمی جنگنده های نیروی هوایی را ادامه دهند. مستشاران خارجی اما از دید دشمنان نیروی هوایی ارتش. جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا به امروز خاری در چشم دشمن بوده است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی خاطرنشان کرد: همه فرماندهان نیروی هوایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران معتقدند که امروز باید از تمام ظرفیت ملی، صنایع دفاعی و جهاد خودکفایی و شرکت های دانش بنیان برای تقویت، استفاده کنیم. تجهیز و نوسازی نیروی هوایی کشور که به عنوان عنصری موثر برای تامین امنیت ملی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید