نیروی کار توانمند بزرگترین دستاورد انقلاب 43 ساله است

ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805638

احمد زعیم گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان تفاوت ها و توسعه ایران اسلامی پس از انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد زعیم، مدرس دانشگاه به تیتریک گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر کشوری است و خوشبختانه در چهل و سومین سالگرد انقلاب شاهد درخشش این مهم هستیم.

وام ادامه داد: نیروی کار از نظر کیفیت کار بسیار کارآمد است و سرمایه اجتماعی محسوب می شود.

وی افزود: مسئولان و مدیران به عنوان کارکنان نظام رسالت سختی بین خود و خدمت به مردم دارند که اجرای دین مبین اسلام یکی از مهمترین خدمات آنان است.

سخنران گفت: در دهه فجر باید برای ادامه راه انقلاب برنامه ریزی کنیم، نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را به حداقل برسانیم.

زعیم گفت: انقلاب در این 43 سال در بسیاری از عرصه ها از جمله نظامی، امنیتی و مقاومتی خوش درخشیده و گوی سبقت را از دست دشمنان نظام گرفته است.

وی ادامه داد: در برخی حوزه ها به عنوان یک اقتصاد ضعیف عمل کرده ایم تا بر آن غلبه کنیم که باید به توان و توان داخلی توجه کنیم.

زعیم تاکید کرد: کشور با مشکلات مزمن اقتصادی مواجه است که جز با نگاه تحول آفرین درمان نمی شود و در حال حاضر تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل است و در این چند ماه فعالیت شاهد اتفاقات خوبی در کشور هستیم.

این استاد دانشگاه افزود: در گام دوم انقلاب باید فضای مجازی را تحت کنترل خود درآوریم زیرا بسیار متاثر از این حوزه هستیم.

زعیم گفت: خودکفایی در همه عرصه ها باید در گام دوم انقلاب میسر شود و مقام معظم رهبری این مسیر را برای ما تعیین کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری به برکت اسلام و انقلاب همه توطئه های داخلی و خارجی را خنثی کرده و جوان تر و بالغ تر از همیشه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید