هادی طباطبایی همچنان منتقد استقلال است؟!

هادی طباطبایی همچنان منتقد استقلال است؟!

هادی طباطبایی در مورد وضعیت تیم استقلال در پایان سال 1400 که منجر به کسب نتیجه خوب در دربی با حفظ اختلاف 6 امتیازی با رقیب سنتی و صدرنشین لیگ برتر شد مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید. :

* نسبت به سال های قبل که استقلال آرام نبود و محله آمد و شد، سال خوبی داشتیم. استقلال امسال ثبات خوبی داشت. وی با استفاده از این آرامش توانست به نتایج خوبی دست یابد و الحمدلله در پایان سال با پیشروی و حفظ اختلاف امتیاز بهترین تعادل کاری را ارائه کرد. از نظر فوتبالی امسال سال خوبی برای استقلال و هوادارانش بود. امیدوارم این روند در سایر مسابقات در سال جدید نیز ادامه داشته باشد و منجر به کسب عنوان قهرمانی شود.

* اگر در سال های گذشته حرفی زده ام به خاطر مشکلاتی است که دیدم و داشتم. شاید خیلی ها ندیده باشند یا نفهمیده باشند، دیده باشند و عکس العمل نشان ندهند، اما من قبلاً چیزهایی دیده ام و صحبت کرده ام، متأسفانه اتفاقات بدی درباره استقلال افتاده است. من انتقاد و حرفه ای بودن را شنیده ام، اما گذشت زمان نشان داد که حرفه ای بودن من درست است.

* در مورد اینکه آیا با این شرایط و این ظرفیت می توان به قهرمانی استقلال در پایان فصل امیدوار بود، بدون شک باید بگویم که می توان امیدوار بود. البته تیم های دیگر هم بیکار نیستند. آنها تلاش می کنند امتیاز بگیرند و روند استقلال را متوقف کنند. آنچه مهم است؛ استقلال باید در ابتدای سال جدید با تمرکز و آرامش کامل مسابقات را آغاز کند. با این فرصت باقیمانده باید تمام نقاط ضعف را تحلیل و پوشش دهند تا از آسیب جلوگیری کنند.

* در بحث فنی نکاتی وجود دارد اما گفتنش جایز نیست. اصولاً نمی دانم تیمی بتواند روند استقلال را متوقف کند مگر اینکه به خودش لطمه بزند. آنها باید تمرکز خود را حفظ کنند و از ظرفیت و پتانسیل تیم برای تکمیل کار تیمی خوب به عنوان یک تیم یکدست، یکدست، همفکر و همفکر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید