هافبک جنجالی پرسپولیس در چهارراه; جان آن را نمی خواهد؟

هافبک جنجالی پرسپولیس در چهارراه;  جان آن را نمی خواهد؟

باشگاه پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، سعید صادقی، محمدمهدی احمدی و مرتضی پورعلی گنجی در نقل و انتقالات تابستانی، هواداران را از عملکرد رضا درویش مدیرعامل خوشحال کرد.

مدیرعامل پرسپولیس که در حال مذاکره برای جذب دو مهاجم خارجی برای جلب رضایت کامل یحیی گل محمدی است، با درخواست سرمربی این تیم مبنی بر تمدید قرارداد با رضا اسدی هافبک فصل گذشته این تیم مواجه شد.

گل محمدی در جدیدترین مصاحبه خود ضمن اشاره به تلاش باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی، خواستار حفظ هافبک بالای تیمش شد. او خواستار تمدید قرارداد رضا اسدی شد اما عملکرد اسد در فصل گذشته چندان خوشایند هواداران نبود تا در فضای مجازی بین این بازیکن و هواداران پرسپولیس تنش ایجاد کند.

پیگیری ها نشان می دهد باشگاه پرسپولیس نمی خواهد برای تمدید غیرعادی قرارداد اسد را افزایش دهد. سرخپوشان پایتخت حدود 6 میلیارد تن به این بازیکن پیشنهاد داده اند که مدیر برنامه های اسد به دنبال دریافت 10 میلیارد تنی از پرسپولیس است.

درویش نیز مخالفت کرد، اما گفت که حاضر است پاورقی قرارداد اسد را تنها در صورتی امضا کند که با مبلغ قرارداد موافقت کند.

با این حال گل محمدی بر حفظ هافبک سرخپوشان اصرار داشت تا اوایل هفته آینده مدیر برنامه های این بازیکن برای تصمیم گیری نهایی با هافبک سرخپوشان دیدار کند.

دیدگاهتان را بنویسید