هتل بین المللی قصر مشهد

ساعت: 18:53
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779897

به جرات می توان گفت هتل مجلل قصر مشهد یکی از ایده آل ترین هتل های مشهد است که نمازگزاران در حرم امام رضا می توانند شب های فراموش نشدنی را در آن سپری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز استان خراسان رضوی، مشهد، یکی از شهرهای تاریخی و مذهبی ایران است. این شهر همه ساله میزبان میلیون ها مسافر داخلی و خارجی است که نه تنها برای زیارت حرم رضوی، بلکه به بهانه های مختلف از جمله تجارت، تفریح ​​و … به مشهد مقدس سفر می کنند. قصد شما از سفر به این شهر هر چه باشد، هتل قصر مشهد این یک گزینه خوب برای اقامت است. البته شهر مشهد برای مسافران و زائران خود ارزش زیادی قائل است. به همین دلیل هتل های مشهد جزو بهترین اقامتگاه های ایران هستند.

معرفی هتل بین المللی پالاس

به جرات می توان گفت که هتل مجلل قصر مشهد یکی از ایده آل ترین هاست هتل های مشهد علاقه مندان به معبد امام رضا می توانند شب های فراموش نشدنی را در آن سپری کنند. وارد خیابان امام رضا که شوید، حتما معماری زیبای هتل قصر از بین می رود. نورپردازی این ساختمان بسیار حرفه ای است و از چندین کیلومتر قابل مشاهده است. ساختمان 11 طبقه هتل قصر به صورت پلکانی ساخته شده و دید بسیار خوبی به بارگاه رضوی دارد..

تاریخچه هتل پالاس مشهد

a6b314cb cff3 47ca b7fb f912101660ab خبر خاکستری

آلت تناسلی: ورودی هتل پالاس مشهد

اگر می خواهید با تاریخچه هتل قصر مشهد آشنا شوید باید اشاره کنیم که این هتل در سال 1367 در زمینی به مساحت 20000 متر مربع ساخته شده است. 310 واحد اقامتی تمیز و شیک در این ساختمان مجلل وجود دارد. هتل قصر توانست در سال 2014 به اقامتگاهی 5 ستاره تبدیل شود و رزومه ای درخشان ایجاد کند. امروزه همه هتل قصر مشهد را به عنوان یک هتل بین المللی می شناسند.

اتاق ها و سوئیت های هتل بین المللی قصر مشهد

9a8135a3 9a0a 40ab 8984 d4eeb976b728 خبر خاکستری

آلت تناسلی: اتاق دو نفره در هتل پالاس مشهد

با رزرو هتل قصر مشهد می توانید در مجلل ترین و مدرن ترین اتاق ها اقامت کنید. اتاق هایی با سبک های مختلف؛ هر کدام از این اتاق ها با دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد طراحی شده اند. برخی از آنها آنقدر سلطنتی هستند که شما را به رویا می اندازند و برخی از آنها با تم بسیار مجلل و مدرن اوج شهرت را به نمایش می گذارند. با یکی از اعضای خانواده و دوستان خود به هتل بین المللی قصر مشهد بروید، طبق سلیقه و میل شما آپارتمانی به شما پیشنهاد می شود. واحدهای اقامتی این هتل لوکس شامل اتاق های یک نفره، دو تخته، اتاق ویژه ریاست جمهوری، اتاق پرنسس، اتاق دو تخته قاجار، اتاق دو تخته رویال لوکس، رئیس جمهور ماه عسل، رویال پرزیدنت، اتصال 4 نفره، آپارتمان 4 تخته دو تخته و آپارتمان دو نفره می باشد..

اتاق دو نفره معمولی

این اتاق بزرگ با نورپردازی بی نظیر و مبلمان مدرن، ترکیبی از معماری کلاسیک و مدرن را به نمایش می گذارد که به زیبایی تزئین شده است تا محیطی آرامش بخش برای آرامش فراهم کند. تجهیزات و امکانات این واحد اقامتی شامل چای خوری، تلفن مرکزی، تخت، سشوار، تلویزیون القاعده، سیستم کلید الکترونیکی درب، میز آرایش، گاوصندوق رایگان، تخت یک نفره، سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان، یخچال و مینی بار با روکش بیرونی است. گرایش.

اتاق دو نفره قاجار

اگر همیشه دوست داشتید به تاج و تخت سلطنتی قاجار بروید؛ زمان تحقق رویای شما فرا رسیده است. این اتاق نورپردازی خاصی دارد و از رنگ های گرم مانند بنفش و طلایی در دکوراسیون استفاده شده است که زیبایی اتاق را دو چندان می کند. اگرچه تمام تجهیزات و امکانات این اتاق مدرن است، اما سبک طراحی آن کاملا کلاسیک است. اتاق دو نفره قاجار دارای میز آرایش، سشوار، سرویس بهداشتی، میز کار، تخت دونفره، اینترنت رایگان، گاوصندوق، مینی بار، یخچال، سینمای خانوادگی، تلفن مرکزی و چای خوری می باشد..

اتاق دو نفره هخامنشیاتاق دو نفره هخامنشی

34f1176c bbf0 494e a4ff 8ea4c4429996 خبر خاکستری

آلت تناسلی: فضای اتاق دو تخته هتل قصر مشهد

اتاقی به سبک هخامنشی که رنگ های به کار رفته در آن طلایی، کرم و قهوه ای است. رنگ هایی که شما را به یاد حکومت هخامنشیان و شکوه آن از دوران تاریخی می اندازد. اقامت در این اتاق قطعا تاریخی و بسیار هیجان انگیز است. اتاق دو نفره قاجار همه چیز مورد نیاز شما از جمله توالت، سشوار، سینمای خانوادگی، یخچال، مینی بار، تلویزیون، تخت دو نفره، حمام با تلویزیون، میز کار و میز آرایش را دارد..

اتاق دو نفره رویال دولوکس

اگر به دنبال اتاقی راحت با پرده‌های مجلل، میز کار فوق‌العاده و تزئینات زیبا هستید، باید اتاق رویال لوکس دو نفره در کاخ بین‌المللی مشهد را رزرو کنید. در این اتاق تمامی امکانات رفاهی مانند سینمای خانوادگی، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار، وان، جکوزی، تخت دو نفره، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی، سرویس چای خوری و میز آرایش فراهم شده است..

پانورامای دوتایی

برای افرادی که مدرن هستند، اتاق دو نفره پانوراما در هتل پالاس مشهد ایده آل است. مبل های راحتی، پرده های زیبا و فضای بزرگ این اتاق مطمئنا شما را راضی می کند. همچنین یک میز کار، اسپلیت، دسترسی به اینترنت رایگان، حمام با تلویزیون، سشوار و تهویه مطبوع در اتاق دو نفره پانوراما وجود دارد..

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر همانطور که از نامش پیداست بالاترین سطح امکانات را به مهمانان خود ارائه می دهد. به محض ورود به فرودگاه، کارکنان هتل بین المللی قصر مشهد از شما استقبال خواهند کرد. در بدو ورود به هتل پذیرایی از مهمانان تازه وارد شده و با لبخند کارکنان به اتاق خود هدایت می شوید. اگر با ماشین شخصی به مشهد سفر می کنید، اصلا نگران پارکینگ نباشید. زیرا هتل بین المللی پالاس پارکینگ اختصاصی خود را برای مهمانان خود دارد. همچنین اتاق چمدان برای راحتی و آسایش شما آماده شده است تا وسایل خود را در این اتاق حمل کنید..

هر روز یک روزنامه رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد و می توانید آخرین اخبار را در حال حرکت دنبال کنید. برای تبدیل ارز اصلا نیازی به بیرون رفتن از هتل ندارید و می توانید با خیال راحت پول خود را به صرافی هتل در قصر ببرید و آن را تعویض کنید. برای دسترسی به اینترنت، هتل بین المللی قصر مشهد یک کافه مجهز را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اگر می خواهید خرید کنید، قطعا نمی توانید کوچولوی خود را تنها بگذارید. بنابراین قبل از سفر باید هتل بین المللی قصر مشهد را رزرو کنید. این هتل خدمات نگهداری از کودکان را ارائه می دهد و می توانید بدون هیچ مشکلی به خرید بروید.

اگر لباس بچه ها کثیف شد حتی شما می توانید لباس ها را به قسمت خشکشویی تحویل دهید و آنها را تمیز و اتو کنید. به کسانی که می خواهند برای جلسات کاری به مشهد سفر کنند مژده می دهیم، هتل قصر بین المللی مشهد دارای اتاق کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن اجتماعات و اتاق کنفرانس می باشد. ناگفته نماند که این سالن ها دارای تجهیزات اضافی برای برگزاری جلسات نیز می باشند. در واقع قیمت هتل قصر مشهد در مقایسه با امکانات انحصاری آن مانند جکوزی، سونا، استخر، حمام ترکی، خدمات ماساژ و اسپا، اتاق بیلیارد، اسنوکر، اتاق بازی کامپیوتری و … بسیار منصفانه است..

رستوران ها و کافه های هتل بین المللی مشهد

لازم نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید. هتل قصر مشهد با چندین رستوران و کافه آماده خدمت رسانی به مسافران و مهمانان هتل می باشد. بهتر است بدانید هتل قصر مشهد مفصل ترین بوفه صبحانه را در ایران دارد و کیفیت بسیار خوبی دارد..

رستوران حافظه

در رستوران خاطره که به رستوران صبحانه معروف است، می توانید بوفه های رنگارنگ را با غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم که توسط حرفه ای ترین سرآشپزهای ایرانی، فرانسوی و بین المللی تهیه می شود، امتحان کنید. همچنین از چیدمان صبحانه روی میز شگفت زده خواهید شد. زیرا به زیباترین شکل ممکن و رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر یک صبحانه سرد، به مسافران سه نوع املت پیشنهاد می شود تا امتحان کنند. برای صبحانه بهتر است زود بیدار شوید، زیرا صبحانه فقط از ساعت 7 تا 10:30 صبح سرو می شود..

رستوران رویال مرسده

5fa25907 41c3 4f6e 9ba3 c5683badbc41 خبر خاکستری

آلت تناسلی: رستوران رویال مرسده

اگر رژیم غذایی خاصی دارید و یا به غذاهای جنوبی و دریایی علاقه دارید، باید به رستوران رویال هتل پالاس مشهد مراجعه کنید. خوب است بدانید که هر غذایی که در این رستوران تهیه می شود توسط سرآشپزهای حرفه ای تهیه می شود. تازه ترین، خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای دریایی دریای شمال و جنوب ایران را می توانید در رستوران بین المللی رویال مرسدس امتحان کنید..

رستوران سنتی گل رز

هتل قصر مشهد رستوران دیگری به نام رستوران سنتی رز دارد که انواع غذاهای سنتی ایرانی را در فضاهای متنوع در اختیار مسافران قرار می دهد. ناگفته نماند که هتل بین المللی قصر مشهد دارای کافه های متعددی است که انواع نوشیدنی ها، عرقیات سنتی، بستنی، کارامل و تنقلات را به مهمانان ارائه می دهد..

دسترسی به هتل بین المللی قصر مشهد به جاذبه های این شهر

همانطور که گفته شد، هتل بین المللی قصر مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است و با 10 دقیقه پیاده روی می توانید شما را به صحن های باشکوه حرم رضوی ببرد; همچنین می توانید کمی پیاده روی به مراکز خرید معروف مشهد مانند برج آلتون و زیست خاور بروید. حیف است به مشهد بروید اما از جاذبه های دیدنی آن چشم پوشی کنید. از مکان های جالب اطراف هتل می توان به کاخ بین المللی مشهد، پارک کوهسنگی، پارک ملت و آرامگاه نادرشاه افشار اشاره کرد..

نتیجه

هتل مجلل قصر مشهد یکی از هتل های معروف این شهر است که رزومه بسیار درخشانی دارد. اگر بخواهیم تمام امکانات و خدمات هتل بین المللی قصر مشهد را به تفصیل شرح دهیم، می تواند خسته کننده باشد. از سوی دیگر، شنیدن زمانی که مانند دیدن بود; بنابراین توصیه می کنیم برای سفر به مشهد هتل قصر را در نظر بگیرید.

منبع سایت رزرو هتل در هتل ایران آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید