هتل ساحل طلایی ناگینی قشم، غرق در آب های خلیج فارس

هتل ساحل طلایی ناگینی قشم، غرق در آب های خلیج فارس

اگر تا کنون با سفربازم موافق هستید، برای انتخاب مطمئن، تصمیم گیری سریعتر و بسته بندی چمدان های مسافرتی خود با ما همراه باشید. بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در طول سفر خود در هتل ها اقامت کنند زیرا هتل ها امکانات رفاهی خوبی را برای مهمانان خود ارائه می دهند و همه برنامه های سفر بدون مشکل پیش می رود.

سفربازی به عنوان مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه، هتل ساحل طلای را به مسافرانی که در مسیر سفر به جزیره قشم هستند، تقدیم می کند. اولین نکته در مورد هتل 4 ستاره گلدن بیچ قشم این است که شما در ویلاهای کوچک و مجلل مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس اقامت خواهید داشت تا از پنجره اتاق و اتاق خود منظره زیبایی به دریا داشته باشید. موسیقی روزانه صدای ملایم امواج دریاست.

رزرو هتل ساحلی طلایی قشم برای کسانی که به قشم سفر می کنند و به دنبال آرامش و آرامش بیشتر هستند بسیار عالی است زیرا این هتل در خارج از مرکز جزیره و در محوطه قدیمی ساحل سیمین و در کنار دریا واقع شده است. در واقع فاصله 15 کیلومتری این هتل تا مرکز شهر مکانی آرام و دنج برای استراحت است. شما می توانید در زمان اقامت در هتل گلدن بیچ به تفریح ​​بپردازید زیرا این هتل دارای امکانات رفاهی زیادی مانند ساحل اختصاصی با تمامی امکانات و فعالیت های آبی می باشد.

ساختار هتل ساحل طلایی با سایر هتل ها متفاوت است

اگر می خواهید اطلاعات دقیق تری در مورد هتل گلدن بیچ قشم بدانید باید گفت که این هتل در دهه 70 ساخته شده و در سال 1396 بازسازی شده است. هتل ساحل طلایی دارای 58 اتاق با ظرفیت 200 نفر است که همگی با نمای ایرانی خلیج فارس با توضیح اینکه ساختار این هتل با سایر هتل ها متفاوت است; در سایر هتل ها همه اتاق ها در یک ساختمان قرار دارند اما در این هتل هر اتاق به طور جداگانه در کنار ساحل قرار دارد.

هتل گلدن بیچ قشم دارای 10 نوع اتاق مختلف است، بنابراین سفربازی با ارائه جزئیات بیشتر در مورد هر اتاق به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام اتاق را می خواهید.

اتاق های مشرف به آرامش دریای جنوب

یکی از پرطرفدارترین اتاق های هتل چهار ستاره گلدن بیچ قشم یک اتاق دو تخته به مساحت 18 متر مربع است که در ساحل دریا ساخته شده و مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از تماشای آرامش دریا می باشد. این اتاق ها یک تخت دونفره دارند و برای دو نفر مناسب هستند. تلفن، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سرویس بهداشتی با کلیه امکانات بهداشتی مانند حوله و دمپایی از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی در هتل گلدن بیچ قشم می باشد.

متراژ اتاق های دوقلو هتل گلدن بیچ قشم 18 متر مربع است و چشم اندازی رو به ساحل دارد. این اتاق ها دارای دو تخت یک نفره مناسب برای دو نفر هستند. این اتاق نیز مانند سایر اتاق ها در ساحل ساخته شده و مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس است. از امکانات این اتاق ها می توان به تلفن، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف سرامیک، سرویس بهداشتی و کلیه سرویس های بهداشتی و … اشاره کرد.

اتاق های سه تخته هتل 4 ستاره گلدن بیچ قشم با متراژ 25 متر مربع مناسب برای خانواده ها و گروه های سه نفره می باشد. این اتاق ها دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره با امکان اضافه کردن یک تخت اضافه به صورت مبل تختخواب شو می باشد. با رزرو این واحدهای اقامتی از امکانات رفاهی مانند حمام، یخچال، دمپایی، صبحانه رایگان، چای ساز، تلویزیون ال ای دی، کمد لباس، سرویس اتاق، تلفن و لوازم بهداشتی برخوردار هستید.

اتاق های چهار تخته هتل گلدن بیچ قشم به مساحت 30 مترمربع می باشد. و دارای چهار تخت یک نفره است. از امکانات این اتاق ها می توان به تلفن، کتری برقی، تهویه مطبوع، یخچال و کف سرامیک اشاره کرد.

آپارتمان با اتاق خواب و نشیمن

اگر می خواهید برای سفر به قشم در آپارتمان بمانید و این روزها با جستجوی عباراتی مانند اجاره انواع آپارتمان در قشم به دنبال رزرو آپارتمان هستید نگران نباشید زیرا هتل ساحل طلایی آپارتمان های خاص و زیبایی را برای شما ارائه می کند. .

اتاق های دو نفره VIP هتل ساحل طلای با مساحت 18 متر مربع برای دو نفر مناسب می باشد. از وجه تمایز این اتاق ها از سایر اتاق های معمولی می توان به نوساز بودن و دارا بودن تجهیزات و امکانات داخلی فراوان اشاره کرد.

یکی دیگر از گزینه های شما یک اتاق دو نفره VIP در هتل گلدن بیچ قشم است. این اتاق ها 18 متر مربع مساحت دارند و دو تخت یک نفره دارند. از جمله امکانات رفاهی این واحدهای اقامتی می توان به تلفن، مبلمان، حمام، تراس و اسپلیت اشاره کرد.

اتاق های سه تخته VIP هتل چهار ستاره گلدن بیچ قشم به مساحت 25 متر مربع. آنها سه تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره دارند. این اتاق ها نسبت به اتاق های معمولی مدرن ترند و امکانات رفاهی بیشتری دارند. با این توضیح که این واحدها به صورت ویلایی در محدوده ساختمان اصلی هتل واقع شده اند.

اتاق هایی برای سفرهای گروهی یا خانوادگی

یکی دیگر از اتاق های محبوب هتل گلدن بیچ برای خانواده ها و گروه های دوستان، اتاق VIP چهار تخته است. این اتاق دارای امکانات رفاهی بیشتر و امکانات رفاهی بهتری است. اتاق های VIP هتل گلدن بیچ قشم جدیدتر بوده و دارای امکانات رفاهی از جمله تلفن، مبلمان راحتی، کتری برقی، حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

اگر می خواهید در طول سفر در آپارتمان اقامت کنید، نگران نباشید، هتل ساحل طلایی قشم گزینه هایی برای شما دارد. یک آپارتمان یک خوابه برای پنج نفر یکی از آنهاست. متراژ این آپارتمان ها 45 متر مربع می باشد. و از یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب تشکیل شده است. این اتاق ها یک تخت دو نفره و سه تخت یک نفره دارند. علاوه بر این امکان افزودن سرویس جداگانه به صورت تخت در این آپارتمان ها وجود دارد.

انتخاب دیگر شما سوئیت دو نفره هشت نفره است. این دسته از واحدهای اقامتی هتل 4 ستاره گلدن بیچ قشم دارای 85 متر مربع مساحت و در دو طبقه است که دو اتاق خواب در طبقه پایین و اتاق نشیمن در طبقه بالا قرار دارد.

اکنون که با انواع واحدهای اقامتی هتل گلدن بیچ قشم آشنا شدید، می توانید به راحتی از طریق درگاه مسافرتی، سامانه رزرواسیون هتل و البته بهترین راه برای رزرو مسافرخانه، هتل ساحل طلایی قشم را رزرو کنید.

البته بهتر است از قبل از امکانات کلی این هتل مطلع شوید. ساحل اختصاصی یکی از ویژگی های عالی این هتل است که در آن می توانید انواع ورزش های آبی را انجام دهید. لابی شیک و زیبای هتل با ظرفیت 20 نفر مکانی مناسب برای انتظار یا گذراندن اوقاتی با آرامش بوده و دارای امکانات رفاهی از جمله اینترنت رایگان، تلویزیون و روزنامه می باشد و همچنین می توانید جلسات دوستانه و غیر کاری خود را برگزار کنید. تفرجگاه ساحلی، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات رفاهی هتل سهالتلای است.

خوردن غذاهای خوشمزه و سالم در هتل گلدن بیچ قشم از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب این هتل است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می شود. برای دریافت انواع نوشیدنی ها و دسرهای سرد و گرم به کافی شاپ هتل گلدن بیچ که فضای بسیار دنج و راحتی دارد مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید