هدف از سفر بایدن تقویت رژیم صهیونیستی و تثبیت موقعیت آمریکا در منطقه است


ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883033

احمد حسین فلاحی گفت: همه پایگاه های آمریکا در دید جمهوری اسلامی است و یکی از دلایل سفر بایدن را حفظ موجودیت اسرائیل می توان جست وجو کرد زیرا این رژیم در وضعیت خوبی نیست و مورد تهدید جمهوری اسلامی است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ وی گفت: سفر بایدن به عربستان سعودی تقویت رژیم صهیونیستی و تثبیت موقعیت آمریکا در منطقه است..


وی با بیان اینکه در ادوار مختلف روسای جمهور آمریکا برای حفظ موجودیت خود با عربستان سفر کردند، گفت: آمریکا در بدترین وضعیت منطقه قرار دارد و هرگز اینقدر ضعیف نشده است..


فلاحی افزود: همه پایگاه های آمریکا در دید جمهوری اسلامی است و دلیل دیگر سفر بایدن را در حفظ موجودیت اسرائیل می توان جست، زیرا آن رژیم در وضعیت خوبی نیست و مورد تهدید جمهوری اسلامی است..


نماینده مردم همدان در مجلس گفت: سامانه گنبد آهنین نتوانست امنیت داخلی اسرائیل را حفظ کند و می بینیم که در داخل رژیم صهیونیستی اعلام شد که هرکس سلاحی در دست داشته باشد می تواند با سلاح حرکت کند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید