هدف از نامگذاری «جهاد تبیان» چه بوده است؟ / لزوم تبیین مناسب حوادث جامعه


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877485

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر با تبیین مناسب حوادث جامعه مانع از دخالت دشمن در امور کشور شویم به جهاد تبیین دست خواهیم یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی طاهری در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز با تاکید بر جهاد تبیین مقام معظم رهبری گفت: امروز اطلاعات به راحتی منتقل می شود و مردم اخبار را دریافت می کنند که رسانه ها در این میان نقش مهمی دارند.

وی افزود: رسانه ها و فضای مجازی مهم ترین ابزار انتقال اطلاعات، آگاهی مردم از اخبار ایران و جهان هستند، بنابراین باید با انتقال صحیح اخبار از سوءتفاهم جلوگیری کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت عدم تبیین اخبار، دشمنان از فرصت ها برای انتشار اخبار جعلی استفاده می کنند و ممکن است این امر جوانان را منحرف کند.

طاهری خاطرنشان کرد: اخباری که اکنون پخش می شود ترکیبی از حق و باطل است و جوانان برای دسترسی به اخبار صحیح باید از منبع موثق به آن برسند.

وی همچنین تصریح کرد: مردم باید بدون توجه به اخباری که از سوی دشمن مخابره می‌شود، اخبار صحیح را به دیگران برسانند و مسئولان و مردم در این زمینه نقش بسزایی دارند و باید اندیشه‌های الهی امام خمینی (ره) را تبیین کنند. مقام معظم رهبری .

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از طریق محافل کذب به دنبال انتشار اخبار و اطلاعات است تا اذهان جوانان را مشوش کند. ما به جهاد تبیین رسیدیم.

طاهری افزود: ماهواره و فضای مجازی ابزار فشار دشمن به جامعه است تا محتوای صحیح اخبار را دستکاری کرده و وارونه به مردم منتقل کنند و اگر با دشمن مقابله نکنیم و روشنگری نکنیم جوانان. ممکن است در آینده به خطر بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: با بمباران رسانه ای کنونی، اگر «جهاد تبیینی» را انجام دهیم، می توان به آینده کشور و مصون ماندن جوانان از خطر امیدوار بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد تبیینی بر اعمال و رفتار آینده تأثیرگذار است و مردم باید بر اساس این بیانیه برنامه های آینده خود را مشخص و آشکار کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید