هدف انقلابیون ایجاد تغییر و عدالت در جامعه بود


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806781

رزم گفت: هدف همه انقلابیون و شهدا ایجاد تحول و عدالت در جامعه است و اگر امروز با مشکلات و مشکلات اقتصادی مواجه هستیم ناشی از بی تدبیری و بی مسئولیتی برخی مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رزم انقلابی هرمزگانی در گفت و گو با خبرنگار هرمز در جمع جوانان گفت: روزی مثل شما جوان بودیم. ما را بزرگان، رزمندگان و روحانیون راهنمایی می کردند، با اینکه خطراتی وجود داشت، به میدان رسیدیم.

مبارز انقلابی هرمزگان گفت: برخی می گویند رژیم شاه ارزان بود تا زمانی که هزینه زندگی کم و حقوق کم بود، مثلاً در آن زمان فقط 900 تن حقوق می گرفتم.

رزم گفت: در دوران پهلوی جمعیت کشورمان حدود 25 میلیون نفر است و روزانه 6 میلیون بشکه نفت به فروش می رسد.

وی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی خیابان های مناسبی در شهرها وجود نداشت، گفت: در حال حاضر بزرگراه ها و بزرگراه های زیادی در سراسر کشور برای تسریع در تردد وجود دارد.

این مبارز انقلابی هرمزگان گفت: همه کسانی که انقلاب کردند و شهیدان هدفشان ایجاد تحول و عدالت در جامعه است و اگر امروز با هزینه ها و مشکلات اقتصادی مواجه هستیم به دلیل بی تدبیری و بی مسئولیتی برخی مسئولان است. چهره ها.

رزم افزود: دشمن از تحریم های ناجوانمردانه برای هدایت جمهوری اسلامی در مسیر انقلاب استفاده نمی کند. مانند گذشته با تشویق به فساد، جوانان را از دین دور کرده اند. امروز به دین جوانان ما پشت کرده اند».

وی گفت: رزمندگان انقلاب برای دفاع از انقلاب و اسلام شکنجه شدند و شاید بسیاری از آنها شهید شده باشند. طلبه، طلبه، بازار، روحانی و … آنها در شکست انقلاب اسلامی مشکلات زیادی داشتند.

این انقلابی هرمزگانی گفت: اگر امروز نسبت به نظام و انقلاب بی تفاوت باشیم و حضور فعال نداشته باشیم، دشمن بر ما مسلط می شود، باید قوانین کشور را درک کنیم و در مسائل مختلف بی سواد نباشیم.

رزم با اشاره به اینکه این انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: اکنون باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه کشور ما آسیب نبیند، باشیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید