هدف دشمن شکاف بین مردم و قدرت است

ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922086

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت برخورد با متانت، اخلاق و تواضع با مردم خاطرنشان کرد: گاهی به دلیل برخورد ناکافی با مردم کارهای بزرگ انجام نمی شود. هدف دشمن شکاف بین مردم و مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی وزیر کشور عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه جمع آوری و انتقال فاضلاب در شهر رضویه گفت: دشمن با ایجاد امید و ناامیدی در کشور تلاش می کند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد. ، اما کار به سمت حمداللهی پیش می رود و به موقع اجرا می شود.» خواهد بود

وی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد این مسائل برای مردم روشن شود و بندگی مسئولان برملا شود، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی همه مسئولان خادم مردم محسوب می شوند و اگر مردم این احساس را داشته باشند. بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت برخورد با متانت، اخلاق و حیا، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات با برخورد نامناسب با مردم کارهای بزرگ انجام نمی شود و باید به رابطه مردم و کارکنان اهمیت داد. هدف دشمن نیز تفاوت مردم با مسئولان است. اگر مردم احساس کنند که مسئول نیستند، فروپاشی اجتماعی رخ می دهد.

وحیدی همچنین در خطاب به اهالی شهرستان رضویه گفت: برنامه ای برای تغییر مسئولان در این شهرستان وجود ندارد و با مسئولان فعلی کارها کاملاً با ثبات پیش می رود.

وی درباره پروژه فصل آب شهر نیز افزود: منابع مالی برای اجرای پروژه فاضلاب موجود است و انشالله تا دهه فجر 1402 به سرعت پیش رفته و به اتمام می رسد.

وزیر کشور همچنین با اذعان به وضعیت عمومی شهرستان رضویه خاطرنشان کرد: پیشنهاد امام جمعه در خصوص تبدیل شهر رضویه از بخشداری به شهرستان نیز در دستور کار استانداری قرار گرفته و در صورت احراز ضوابط قانونی برای شهرستان شدن، پیگیری خواهد شد. توسط فرماندار

دیدگاهتان را بنویسید