هدف شورشیان از آتش زدن مدارس زاهدان ضربه زدن به عرصه سوادآموزی بود.


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901195

حمیدرضا خان محمدی هدف از حرکت آشفته و خصمانه پیرامون آتش سوزی و تخریب مدارس زاهدان را ضربه ای به سوادآموزی دانش آموزان سیستان و بلوچستان دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حمیدرضا خان محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مدارس تخریب شده در حوادث اخیر زاهدان گفت: 2 مدرسه در زاهدان توسط فتنه گران آسیب جدی دیدند. دیدم 2700 دانش آموز این مدارس پس از 2 سال درگیری با ویروس منحوس کرونا، سال تحصیلی خود را با شور و شوق آغاز می کنند و این اقدام شورشی شیرینی این ماجرا را برای دانش آموزان تلخ کرد.

وی افزود: هم اکنون نیز روند یادگیری این دانش آموزان در انبوهی از خاکستر است، مراحل قانونی مرمت و بازسازی مدارس در اسرع وقت انجام شده و حضور گرم و پرنشاط دانش آموزان تضمین می شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه مدارس فوق مجهز به سیستم اطفای حریق نیستند، تصریح کرد: به دلیل اینکه این یک عملیات انتحاری و حمله انتحاری بوده و نقاط حساس هدف قرار گرفته است، از مواد اطفای حریق استفاده کردند، این اقدام را قرار دهیم. در یک روز مجموعه اقداماتی برای تجهیز امکانات اطفای حریق مدارس انجام شد تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

،

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید