هدف غرب از تحریم های جدید کسب امتیاز است/ تیم مذاکره کننده با دست پر حضور دارد


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818642

اسماعیلی گفت: نظام سلطه همواره به دنبال منافع خود بوده و با فشار و تحریم تلاش می کند به اهداف خود برسد اما تیم مذاکره کننده ایرانی امروز با دست پر در مذاکرات حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: سال هاست که شاهد خلق و خوی استکبار ضد آمریکایی بوده ایم. نظام سلطه همواره به دنبال منافع خود بوده و با فشار و تحریم سعی در رسیدن به اهداف خود دارد. او با دست پر در مذاکرات حضور دارد.

وی افزود: اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا بار دیگر ثابت کرد که آنها غیرقابل اعتماد هستند و خوی استکبار هرگز از چهره استکبار پاک نمی شود، اما به برکت خون شهدا امروز جمهوری اسلامی ایران می داند که چگونه است. برای برخورد با آنها و سیاست ها «دولت سیزدهم هم در راستای نظام است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهداف آمریکا از تحریم های جدید گفت: فشار بر تیم مذاکره کننده و ایجاد تفرقه در داخل یکی از مهم ترین اهداف دشمن است و در گذشته تحریم های جدیدی وجود داشته است. پس از هر توافقی. «و در طول سال ها، آنها هرگز کاری به ضرر خود انجام نداده اند.

اسماعیلی گفت: امروز سیاست های دولت جدید ضد تحریم است و تیم مذاکره کننده از موضع قدرت حضور دارند و این امر دشمن را عصبانی و نگران می کند، اما تفکر استکباری همواره به نفع غرب بوده و سعی در تحریم دارد. در حالی که تیم مذاکره کننده بسیار هوشیار است، امتیاز کسب کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید