هدف ما رسیدن به چهار تیم برتر جهان است


ساعت: 21:21
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856090

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران ابراز امیدواری کرد شاگردانش بتوانند در جمع چهار تیم برتر جام جهانی قرار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قهرمانی هندبال جهان قشقایی راد: هدف ما رسیدن به جمع چهار تیم برتر جهان است برای بزرگنمایی کلیک کنید

مهدی قشقایی راد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال با ابراز خرسندی از کسب دو پیروزی در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان گفت: دو بازی خوب مقابل تیم های ملی آمریکا و قطر انجام دادیم. و برنده شد «امید زیادی داریم که به عملکرد خوب خود ادامه دهیم و به مراحل پایانی برسیم.

وی افزود: در دیدار مقابل آمریکا عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به پیروزی مقتدرانه ای دست یافتیم و مقابل قطر با وجود سختی کار و بروز حواشی در نهایت موفق به پیروزی در میدان شدیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران با ابراز امیدواری از صعود شاگردانش به فینال جام جهانی گفت: بسیار امیدوارم و معتقدم تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران بتواند در این مسابقه به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند. . «البته از همان ابتدا هدف ما این بود که در این مسابقات جزو بهترین ها باشیم.

قشقایی گفت: اگر عملکردی مثل همیشه داشته باشیم و مشکل خاصی پیش نیاید، شانس بسیار خوبی برای حضور در جمع چهار تیم اول جام جهانی داریم و این هدف اصلی ما خواهد بود. دو سال است که برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم و امیدواریم در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل سوئد که بازی بسیار حساسی خواهد بود، نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید