هدف مخالفت با آمریکا باید در نظم نوین جهانی در بالاترین سطح ممکن باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز شنبه در دیدار مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه روح الله و بسیج استان مرکزی اظهار داشت: جامعه به ویژه جوانان کلید توسعه و پیشرفت کشور است. مأموریت عقیدتی و سیاسی در سپاه.

دری نجف آبادی گفت: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلابی و برجسته‌سازی افکار و اندیشه‌های شهید مطهری است و تلاش‌های علمی این شهید والامقام در تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت بسیار ارزشمند است. این شهید بزرگوار باید بیش از پیش در جامعه معرفی و تبیین شود.

وی ادامه داد: شهید مطهری با قوت علمی قوی، توانایی های بسیار بالا و روحیه زاهدانه حوزه و دانشگاه را متحول کرد، بنابراین لازم است ابعاد فردی این عالم فرهیخته در جامعه به درستی تبیین شود.

امام جمعه اراک افزود: شهید مطهری به عنوان فردی جامع و کامل از کم نظیرترین افرادی بود که همه ابعاد مختلف در او جمع شده بود و معلمان و اساتید دانشگاه باید از این شهید بزرگوار الگوی خود قرار دهند.

دری نجف آبادی گفت: موضوع (نظم جهانی) که مقام معظم رهبری هفته گذشته در دیدار با دانشجویان مطرح کردند بسیار مهم است و نخبگان و دانشگاهیان باید آن را به خوبی تبیین کنند.

ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: آرمان تقابل با آمریکا، روابط بین الملل و در نهایت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی باید در بالاترین سطح ممکن باشد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت کشور در تمامی عرصه های صنعتی، کشاورزی و خدماتی ارزشمند است و با تربیت نیروهای موثر و شایسته و تفویض مسئولیت به افراد صادق و دلسوز می توان زمینه توسعه همه جانبه کشور را فراهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید