هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!

هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!

مدل محدود و بسیار خاص آیفون 15 پرو با روکش طلا و الماس ارائه شد. این گوشی قیمت بسیار خوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت Caviar که به سفارشی سازی محصولات اپل و سامسونگ شهرت دارد، برای روز ولنتاین محصولات بی نظیری را معرفی کرده است. شرکت Caviar در بیانیه‌ای رسمی از مدل‌های ویژه آیفون ۱۵ پرو «باغ عدن» رونمایی کرد. معروف ترین نسخه این مجموعه، مدل Panther Gold 18K iPhone 15 Pro Max است که با قیمت 60350 دلار (حدود 3 میلیارد تومان) گران ترین نسخه است.

به گزارش زومیت، ویژگی منحصر به فرد طلای پلنگ بدنه طلای 18 عیار و طرح پلنگ برجسته آن است که با 159 الماس سیاه پوشانده شده است. سری باغ عدن شامل پنج مدل آیفون 15 پرو است که هر کدام با مواد گرانبها از جمله الماس و سنگ های قیمتی و کریستال های سواروسکی تزئین شده اند. هدف این مجموعه ارتقای آیفون به جایگاه یک جواهر گران قیمت، یادآور سری Panthere برند کارتیه است.

.

هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!
مدل پرنده بهشتی
هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!الگوی ارکیده زیبا

در مدل Bird of Paradise از طلای 24 عیار و کریستال سواروسکی 139 استفاده شده است. مدل Wonderful Orchid ترکیبی از چرم گوساله قرمز، روکش طلای 24 عیار، 9 الماس و روکش مینا است. در مدل Lovely Butterfly نیز از چرم سفید گوساله و 35 الماس و روکش طلای 24 عیار برای تکمیل ظاهر لوکس خود استفاده شده است.

.

هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!
الگوی پروانه های دوست داشتنی
هدیه دادن آیفون 3 میلیارد تومانی برای ولنتاین!مدل پلنگ عرفانی

مدل های دیگر این مجموعه با قیمت های کمتری نسبت به مدل 18K طلایی پنتر موجود می باشد. قیمت Wonderful Orchid iPhone 15 Pro از 9630 دلار شروع می شود. هر محصول در مجموعه باغ عدن دارای یک بند به شکل قلب است که می توان آن را به صورت جداگانه و به عنوان اکسسوری مد کیف خریداری کرد. مجموعه Garden of Eden نسخه محدود است و مدل طلای پلنگ تنها در 14 قطعه موجود است. مدل های دیگر هر کدام به 99 قطعه محدود می شوند.

خاویار که بارها خبرساز شده است، تاکنون چندین محصول متمایز را روانه بازار کرده است. اینها شامل گلکسی اس 24 اولترا سفارشی شده با ساعت مکانیکی و اژدهای طلای 24 عیار و مدل 9000 دلاری آیفون 15 پرو است که به عنوان بخشی از مجموعه Versus با نمادهای وایکینگ پوشانده شده است. Caviar همچنین یک قاب محافظ جدید برای گوشی اپل منتشر کرده است که فناوری دوستدار محیط زیست را با ظاهری لوکس ترکیب می کند.