هرجا حفاظت از انقلاب باشد، بدخواهان نظام آن را سانسور می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دیار آفتاب ؛ به حذف هشتگ بله از بالای توییت ها و داغ نگه داشتن هشتگ اسپری فلفل (هشتگ مخالفان) اشاره کرد. وی بیان کرد: ابتدا باید بگویم که نظر مسئولان جمهوری اسلامی درباره حضور بانوان در میادین ورزشی به اشکال مختلف بیان می شود و اصل حضور بانوان در جوامع مختلف اشکالی ندارد.

وی افزود: اما باید شرایط لازم برای رعایت شئونات اخلاقی، دینی و اجتماعی در محیط اجتماعی برای مشارکت بانوان در امور مختلف فراهم شود. زیرا به عنوان مثال در بسیاری از موارد دیده ایم که در مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال در این فضاها حرکات زشت، الفاظ رکیک و توهین صورت می گیرد که اگر بخواهیم مجوز حضور بانوان را صادر کنیم لازم است. پس زمینه و فضای سالم فراهم کنیم.

نظری ادامه داد: اما تاکنون مسئولان امر به درستی از حضور زنان صیانت نکرده اند و زیرساخت های لازم را فراهم نکرده اند. یعنی خانواده ها به طور عام و متدینین به طور خاص نگران این هستند که حضور زنان در چنین اجتماعاتی، بدون فراهم آوردن شرایط و زیرساخت های لازم، موجب هتک حرمت خانواده ها و زنان شود.

سخنگوی خمینی درباره برخورد گزینشی و خصمانه توییتر با برخی هشتگ‌ها گفت: آنها کار می‌کنند. «بیش از همه روی آن تمرکز دارند.

وی با اشاره به حذف هشتگ بله (که نشانه آری به جمهوری اسلامی است) در روز جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی درست می کنند تا رای عدالت خواهی آنها به دنیا نرسد. و می توانند موج ویرانگر آن را علیه کشور ما و ارزش های انقلاب اسلامی در بالاترین سطح برانگیزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید