هرج و مرج شورشیان با غیرت فاطمیون و حمایت ولایت برطرف خواهد شد


ساعت: 23:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916771

محمدبکر محمدی لائینی با بیان اینکه ملت ایران با شور و شعور و هوشمندی حسینی در انقلاب و دفاع مقدس پیروز شد، گفت: امروز می توانیم با شور و شعور فاطمیون و حمایت ولایت، یاغیان را در مقابل ناآرامی های داخلی شکست دهیم. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خصوص فریضه نماز فرمودند یکی از بهترین آثار نماز از بین بردن غرور است و فرمود: شیطان اگر نماز بخواند قربانی تکبر خودش می شود وقتی اقامه می کنیم کبر از ما دور می شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران در خصوص اهمیت پرداخت زکات و انفاق افزود: انفاق اعم از واجب و مستحب موجب طهارت مال و افزایش حلال مال است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: امیدواریم حجاب و حجاب و عفاف که در اثر هیاهوی استکبار و عوامل فریب خورده داخلی آسیب دیده است، ارزش خود را حفظ کند.

امام جمعه فتنه اخیر کشور را جنگ دورگه خواند و افزود: عمامه کشیدن، آزار و اذیت روحانیون و زنان محجبه رسم دیرینه دشمنان اسلام است و برای حفظ عفاف، حجاب و ولایتمداری پول می دهد.

وی به اجر اخروی برای حفظ دین و حمایت از ولایت اشاره کرد و خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: مردم شریف، مومن و متدین ایران اسلامی همواره پشت ولایت هستند و عفاف و حجاب را حفظ می کنند.

محمدی لائینی خطاب به نهادهای فرهنگی، قضایی، انتظامی و امنیتی گفت: حضور مردم در صحنه به معنای عدم انجام وظایف این نهادها نیست بلکه امر به معروف و نهی از منکر باید در میدان 24 حضور داشته باشد. 7.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مجازات معاندین اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد برخی قوه قضائیه دیر وارد بحث مجازات معاندان شده است.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها و مسئولان در مدیریت جامعه و برخورد با مشکلات مردم باید وظایف خود را به درستی انجام دهند تا زمینه اغتشاش در کشور فراهم نشود، گفت: باید بپذیریم که اغتشاشات اخیر نتیجه ناکارآمدی و فرار است. این فعل برخی از دستگاه ها و نهادها است.

وی با اشاره به کاهش قیمت مرکبات و برنج و رکود در بازار محصولات باغی و کشاورزی گفت: مسئولان باید نسبت به رفع این مشکل اقدام مناسب و به موقع انجام دهند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دلالان از قیمت پایین محصولات کشاورزی و باغی سوء استفاده می کنند، خواستار رفع مشکلات صادراتی این محصولات و اجرای خرید مطمئن شدند.

محمدی لائینی به سالگرد حقوق بشر اشاره کرد و گفت: متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر با مذاهب و نژادهای مختلف بدرفتاری می کنند.

وی با بیان اینکه رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند فرهنگ خودخواهی و سربلندی باید به فرهنگ ایثار و ایثار تبدیل شود، تصریح کرد: این فرهنگ باید به فرهنگ ایثار و ایثار تبدیل شود.

امام جمعه ساری رهبری بابیان اینکه توان مالی نداریم باید به کسانی که می توانند راه بدهیم، افزودند: تبدیل فرهنگ شیفتگی به غرب و استفاده از الفاظ بیگانه به فرهنگ اعتراض به غرب نیز باید باشد. در نظر گرفته شده.

وی با بیان اینکه مردم ایران با شور و شعور حسینی در انقلاب و دفاع مقدس پیروز شدند، گفت: امروز می توانیم با شور فاطمی و حمایت ولایت در برابر نابسامانی های داخلی، یاغیان را شکست دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید