هرکس در امنیت ما دخالت کند در خون غرق خواهد شد


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913533

فرمانده کل سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه عزت ملت ایران برای دشمن قابل تحمل نیست، بر امنیت و استقلال کشور تاکید کرد و گفت: هرکس در امنیت ما دخالت کند غرق می شود. در خون.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سرلشکر غلامحسین محمدی فرمانده اصیل سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل با تبریک هفته بسیج، روزهای گذشته را روز بسیج و هفته بسیج دانست. روشن است و غبارآلود نیست، قیام اخیر مانند جنگ حزبی بود، از قبل شکل گرفته بود و کشورهای مختلف هزینه های هنگفتی را صرف آن کرده بودند، اما با بصیرت و شعور ملت ایران، دلیرمردان مدافع امنیت و بسیجیان شجاع. این شورش ها خاموش شد.


5be812a2 c3a5 485f a31c 95d624693b8d خبر خاکستری

وی به حضور مقتدرانه بسیج در عرصه های انقلاب اشاره کرد و گفت: در جایی که اسلام و جامعه نیاز داشته باشد، بسیج بوده و خواهد بود زیرا بسیج از دل مردم است و خادم بوده و خواهد بود. مردم و از فرصت های خود برای تحقق آرمان های انقلاب استفاده خواهد کرد.

محمدی عسل تصریح کرد: بسیجیان زیرک، دانا و باصفا هستند، همانطور که یاران و صاحبان حضرت علی علیه السلام جان خود را فدای ولایت و در عرصه سیاسی و اقتصادی دفاعی و فناوری و با تدابیر می کنند. استانداری استان برای پرکردن خلاء حضور جدی دارند و موثر هستند.

وی با بیان اینکه بسیج با اندیشه الهی به دستور امام راحل تشکیل شد، گفت: بسیج به مصداق آیه شریفه «انا اطناق الکوثر» بسیجی است.

سردار محمدی عسل به بیانات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: امام راحل می فرمایند مساجد قلعه هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تربیت شدگان مساجد و محافل تربیتی خانواده صالحین بسیجی اشاره کرد و گفت: سیدالشهدا مدافعان حرم حاج قاسم سلیمانی، سید الشهدا، شهید آقا آذربایجانی مهدی باکری و 3400 شهید استان اردبیل در همین محافل و مساجد تربیت شدند و فرهیختگان از مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا هستند.


d484e5ba da05 481f a07b b1ad911b0254 خبر خاکستری

فرمانده نیروی زمینی سپاه استان اردبیل تصریح کرد: تا آخرین قطره خون و نفس در مسیر احیای اسلام ناب محمدی ایستاده ایم و جان خود را در راه پاسداری از قرآن و اعتقادات دینی و پاسداری از نوامی برای حفظ ملت فدا کرده ایم. از خاک مقدس و پرچم مقدس جمهوری اسلامی خواهیم کرد

سردار محمدی خاطرنشان کرد: عزت ملت ایران برای دشمن قابل تحمل نیست، ما برای دشمنان خطرناک هستیم و دشمن را به طور کامل شکست خواهیم داد.

وی به اجتماع عظیم مردم در یوم الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: اجتماع عظیم استکبار در 13 آبان امسال خالی از حکمت نبود چرا که نشان می داد مردم با جان و دل در پای مردم هستند. یک انقلاب و آحاد ملت به طور گسترده و مشتاق پیمان با امام و امت و ولایت هستند و برای دفاع از آرمان های شهدا به صحنه آمدند تا دنیا بداند که ایرانیان همیشه در راه استوار و استوار هستند. انقلاب

این یادگار دوران دفاع مقدس بالاخره به فرمایشات گرانقدر شهدای والامقام اشاره کرد و افزود: حمایت از ولایت قانونی و حفظ حجاب دو مولفه اصلی شهدا بود و در این دستور آمده بود که مادر و خواهرانم باید حجاب خود را فراموش نکنند و امروز دشمنان قسم خورده اسلام و ایران هستند، رامی با تمام قوا این دو مولفه را برمی دارد، اگر این دو مولفه از بین برود نامی از اسلام و دین نخواهد بود.


5f419019 6e44 4f83 af00 835a2c96b1ea خبر خاکستری

سردار حضرت عباس(ع) امروز تمام ذهن خود را برای جنگ نرم آماده کرده اند، توپ فضای مجازی هستند و رسانه های کشور باید شبانه روز علیه دروغگویان شبکه های امپراطوری تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمن ایمان جوانان کشور و ملت های مسلمان را نشانه گرفته است و دشمن از ایمان ما می ترسد، ادامه داد: امروز دژهای ما قلب ماست و برای جنگ نیازی به پیمودن هزاران کیلومتر نیست. زیرا دشمن در مقیاس وسیع در حال جنگ است. پروکسی و سایبرنت یک فرهنگ را شروع کردند.

دیدگاهتان را بنویسید