هریسون فورد برای اولین بار بازیگر سریال های تلویزیونی شد


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819788

هریسون فورد به جیسون سیگل در سری اپل پلاس پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، هریسون فورد برای سریال کمدی جدیدی به نام «دراین» که توسط سرویس استریم اپل تولید شده، با جیسون سیگل قرارداد امضا کرده است.

خبر ساخت این سریال برای اولین بار در ماه اکتبر اعلام شد. سیگل با همکاری بیل لارنس، خالق تد لاسو، و برت گلدشتاین، ستاره، نویسنده و تهیه کننده تد لاسو، آن را نوشت.

«غرق شدن» داستان جیمی (با بازی سیگل) را روایت می کند. او یک روان درمانگر است که پس از از دست دادن یکی از عزیزانش تصمیم می گیرد قوانین را زیر پا بگذارد و دقیقاً به مشتریانش بگوید که چه فکری می کند. او آموزه ها و اخلاق خود را رها می کند و تغییرات عظیم و گسترده ای در زندگی مردم از جمله خودش ایجاد می کند.

فورد نقش دکتر فیل رودز، درمانگر باهوشی را بازی می کند که معلم جیمی بود. او اخیراً متوجه می شود که پارکینسون دارد و در نتیجه باید با میراث خود، خانواده دور و دوستان کنجکاو کنار بیاید.

این اولین نقش تلویزیونی هریسون فورد خواهد بود. این بازیگر مشهور بیشتر با بازی در سریال هایی چون «جنگ ستارگان»، «بلید رانر» و «ایندیانا جونز» شناخته می شود. پنجمین فیلم از سری فیلم های ایندیانا جونز در حال آماده شدن است که فورد بار دیگر در نقش یک باستان شناس سیار بازی خواهد کرد.

Siegel، Lawrence و Goldstein نیز تهیه کنندگان اجرایی Drain خواهند بود. کمپانی برادران وارنر که با شرکت تولیدی لاورنس، دوزر پروداکشنز قرارداد دارد، استودیو سازنده این سریال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید