هری پاتر، دلیل پیشرفت راشفورد در یونایتد؟

مارکوس رشفورد بازیکن جوان این روزها به ستاره منچستریونایتد تبدیل شده و همیشه در بازی های اخیر موفق به گلزنی می شود تا نشان دهد در بهترین روزهای خود به سر می برد. این بازیکن 25 ساله انگلیسی در این فصل در 29 بازی برای منچستریونایتد در تمامی رقابت ها 18 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.

اریک تن هچ، سرمربی منچستریونایتد در مورد پیشرفت مارکوس راشفورد صحبت کرد و گفت: “من هری پاتر نیستم، مارکوس تازه اعتماد به نفس خود را پیدا کرده است.” هر بازیکنی باید اعتماد به نفس پیدا کند. مارکوس این کار را کرد و روی اعتماد به نفسش کار کرد. البته من و کادر فنی تمام تلاش خود را کردیم. ما به او توضیح می دهیم که چگونه موقعیت درست را بگیرد، اما در نهایت همه چیز به او بستگی دارد. بدیهی است که مارکوس در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و هر تمرینی را جدی می گیرد.

یونایتد تنها تیمی است که در بین تیم های انگلیسی شانس فتح چهار جام را دارد. پس از آن بازی، شیاطین سرخ قرار است روز چهارشنبه میزبان بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه خارج از خانه مقابل ناتینگهام باشند. یونایتد بازی رفت را با 3 گل در محوطه جریمه حریف برد و شانس زیادی برای صعود به فینال دارد. یونایتد در فینال با برنده نیوکاسل و ساوتهمپتون دیدار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید