هر قدم در کمک به محرومان، بزرگترین مبارزه با استکبار است/ افتتاح 38 خانه مددکاری در مازندران

ساعت: 08:20
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786213

سیاوش مسلمی گفت: اگر امروز برای کمک به محرومان قدمی برداریم بزرگترین مقابله با استکبار این است که اگر هدف این باشد تمام کار ما خدمتگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی یکشنبه شب در مراسم افتتاح خانه محروم روستای دارابکلا میاندورود با بیان اینکه خدا را شاکریم که در ایام مبارک هفته بسیج شاهد افتتاح پروژه های خدمت رسانی به مردم است، گفت: این اقدامات مطابق دستور مدیریت برای خدمت به نیازمندان و محرومیت زدایی است.

وی گفت: امروز نمی بینیم که بسیج نقشه داشته باشد، اما هرکس با هر لباسی که به مردم خدمت کند بسیجی است و بالاترین و بهترین ویژگی یک انسان بسیجی ولایت مداری و بصیرت، ایمان و عمل به یک انسان است. به موقع و متناسب با دیگران.» ویژگی های انسان بسیجی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امروز همه در هر روستای روستای خود باید برای محرومیت زدایی تلاش کنند و برای انجام کارهای خوب و ارزشمند تلاش کنند. حاصل آن سعادت خانواده ای است که وجودش سرپناه است. ما هیچ چیز دیگری نمی خواهیم.

مسلم از همه کسانی که تلاش کردند و خانه را به روش های مختلف به پایان رساندند تشکر کرد و گفت: وقتی شادی از دهان صاحبان این خانه بیرون می آید بهترین حقوقی است که به این افراد داده می شود.

وی افزود: اگر امروز برای کمک به محرومان گام برداریم بزرگترین مقابله با استکبار این است که اگر هدف همین باشد تمام کار ما خدمت است.

مسلمی با بیان اینکه 1400 واحد مسکونی و کمیته پشتیبانی در سال جاری در تعهدات ما بود، گفت: در هفته جاری شاهد بهره برداری از 38 کانکس در استان هستیم.

وی افزود: امروز که خانه های مشتریان را در میاندورود افتتاح کردیم، این واحد یکی از 15 واحد ارباب رجوع است که امسال بر عهده سپاه ناحیه مقاومت پایه میاندورود بود و در هفته جاری 4 منزل مشتری به ارزش 650 میلیون تن به بهره برداری می رسد. “

مسلم تاکید کرد: اقدامات انجام شده در حوزه مسکن مددجویان حاصل حضور خیرین محلی از دهیار، بهسادر، اعضای شورای مقاومت و خانواده شهدایی است که در این محله حضور دارند و به منازل این مددجویان کمک می کنند. به نیازمندان برسد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید