هر چه بگویم بهانه است. آلومینیوم مستحق برد بود/ این روزهای سخت قابل پیش بینی بود


ساعت: 23:52
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821087

هم اشتباهات فردی داشتیم و هم گل های استثنایی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ناامیدکننده ای بود و نتوانستیم در حضور تماشاگران به نتیجه خوبی برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل آلومینیوم، گفت: نتیجه ناامیدکننده ای بود و نتوانستیم در حضور تماشاگران به نتیجه خوبی برسیم.

وی افزود: نمی توانم زیاد در مورد بحث فنی صحبت کنم زیرا این باخت برای ما بسیار بد بود. ما واقعا به این پیروزی نیاز داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از این مرحله عبور کنیم و هواداران خود را شاد کنیم. ما واقعا از این موضوع ناراحت و ناراحت هستیم. ما شرمنده آنها هستیم و نمی توانم زیاد در مورد بازی صحبت کنم.

گل محمدی ادامه داد: گل های خوبی زدیم و نیمه اول نسبتا خوب بازی کردیم اما از طرفی گل های خیلی بدی زدیم. هم اشتباهات فردی داشتیم و هم گل های استثنایی. در هر صورت بازی به نفع تیم حریف بود و آنها به خوبی از اشتباهات ما استفاده کردند. به تیم آلومینیوم تبریک می گویم چون امروز تیم شایسته ای را به نمایش گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در ادامه هر مهره ای را که در اختیار داشتیم در زمین می گذاشتیم تا نتیجه را جبران کنیم. ما نمی توانیم در مورد بازی زیاد صحبت کنیم، اما در صحنه آخر داور می توانست یک پنالتی اعلام کند، اما هنوز باید در مورد آن بحث شود. مطمئن نیستم اما چیزی که بعد از بازی از تلویزیون دیدم این بود که توپ به مدافع حریف برخورد کرد.

گل محمدی افزود: با توجه به این شکست نمی توان زیاد درباره بازی صحبت کرد. ما باید سعی کنیم به خصوص از نظر روحی آماده شویم. شاید آن روزهای سخت به نوعی قابل پیش بینی بود. ما باید تیم را بسازیم و صبورانه تر کار کنیم. ما در لیگ شانس کمتری نسبت به استقلال داریم اما تمام تلاش خود را می کنیم و نباید ناامید شویم. ما همچنان باید به آینده امیدوار باشیم و باید به این مسائل فکر کنیم.

این گزارشگر ادامه داد: پرسپولیس در بدترین قسمت فصل شکست خورد و از جامی خارج شد که انتظار قهرمانی را داشت اما وحدت حنانوف با اشتباه نیمه اول بازی روی گل سوم تاثیر زیادی داشت. . از تیم آلومینیوم این سوال این است که چرا در نیمه دوم زیاد به او توجه نکردید تا تمرکز خط دفاعی تیمش به هم نخورد. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال گفت: در نیمه دوم پس از عقب افتادن، سعی کردیم از مهره های تهاجمی استفاده کنیم و استفاده از کادر دفاعی درست نبود. تا اینکه شاهد بازی های خیلی خوب اتحاد بودیم. و در این دیدار با توجه به ارقام سرعتی تیم حریف، سرعت اتحاد می تواند به ما کمک کند.

وی افزود: او بازیکن جوانی است و شاید جو سنگین ورزشگاه روی هنانوف تاثیر گذاشته بود اما از نظر فنی به دلیل ارقام خوب و سرعت حریف مجبور به تغییر خط دفاعی نشدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل استرس و عدم تمرکز بازیکنان پرسپولیس و قرار گرفتن آنها در مقابل توپ در دقایقی از بازی گفت: بازیکنان ما مشکلات زیادی داشتند و سختی های زیادی را تحمل کردند. همه ما می دانیم که قبلاً چگونه بودیم. ما نمی توانیم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنیم. باید بیشتر تلاش کنیم و باید خودمان و پرسپولیس را بسازیم. ما باید با امید به کار خود ادامه دهیم. این چیزی است که ما باید انجام دهیم.

گل محمدی با بیان اینکه بارها در طول فصل شکایت کرده و استعفا داده و باخت به پرسپولیس را باید ناشی از خستگی بازیکنان یا اتفاقی که در این فصل برای او رخ داد، دانست: جام حذفی جام اشتباهات است. هر تیمی که کمتر اشتباه کند یا اشتباه نکند می تواند قهرمان شود. روی گله هایی که می خوردیم کمی بی توجه بودیم. گل دوم آلومینیومی واقعا فوق العاده بود که در فوتبال ایران بسیار کم اتفاق می افتد. مجموعه این عوامل باعث شد که بازی را کنار بگذاریم. در صحبت هایم گفتم همه روزهای سخت قابل پیش بینی بود و نمی توان گفت در یکی دو روز آخر اتفاق افتاده است. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و باید بیشتر تلاش کنیم تا تیم را بسازیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید