هر کاری که لازم باشد برای احیای وزنه برداری ایران انجام می دهم


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884847

دیدار در حاشیه رقابت های وزنه برداری جوانان و جوانان آسیا

رئیس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در دیدار با انوشیروانی و سلیمی گفت: هر کاری که لازم باشد برای احیای وزنه برداری در ایران انجام می دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی سرپرست و نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران با یوسف محمد المانا رئیس قطری کنفدراسیون وزنه برداری آسیا دیدار و گفتگو کردند.

این اولین دیدار بین المللی انوشیروانی از زمان ریاست انوشیروانی در فدراسیون وزنه برداری بود که در حاشیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان و جوانان آسیا برگزار شد.

المانه در این نشست با ابراز خوشحالی از حضور سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در راس فدراسیون وزنه برداری، از این دو قهرمان سابق به عنوان برندهای آسیایی و جهانی در رشته وزنه برداری یاد کرد و اظهار داشت: شخصا هستم. خوشحالم از تغییرات ایجاد شده در راس فدراسیون وزنه برداری.” و طی نامه ای کتبی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران حمایت خود را از این تصمیمات اعلام می کنم و در صورت تداوم این حضور بسیار خوشحال خواهم شد. .

وی با اشاره به وضعیت وزنه برداری ایران گفت: می دانم وضعیت وزنه برداری کشور شما اصلا خوب نیست. به همین دلیل تمام تلاشم را برای احیای وزنه برداری ایران به عنوان یکی از قطب های بزرگ این رشته در جهان انجام خواهم داد.

در پایان این دیدار یوسف محمد العلمانه با اشاره به حمایت همه جانبه از برنامه های فدراسیون وزنه برداری ایران خاطرنشان کرد: در تجهیز اردوی تیم های ملی وزنه برداری و ارائه تسهیلات به فدراسیون وزنه برداری ایران در کنار شما خواهیم بود. از طریق کنفدراسیون وزنه برداری آسیا.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید