هزینه این بیماری روانی در انگلیس از درمان کرونا بیشتر است


ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916199

وزارت آمار بریتانیا در گزارشی از افزایش هزینه های مرتبط با افسردگی در این کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گاردین، اداره آمار بریتانیا در گزارشی اعلام کرده است که هزینه های مرتبط با افسردگی و اختلالات روانی در این کشور بیشتر از هزینه های بیماری کرونا است.

این وزارتخانه در گزارش خود اعلام کرده است که ارقام رسمی در بریتانیا نشان می‌دهد که هزینه‌های خانوار برای درمان و درمان افسردگی در سال ۲۰۲۰ حدود ۶ درصد بیشتر از هزینه‌های این افراد برای درمان کرونا و پیشگیری از آن بوده است.

شواهد و آمار نشان می دهد که در چند سال اخیر میزان افسردگی ناشی از بحران هزینه های زندگی و افزایش تورم افزایش چشمگیری داشته است.

تیم ویزارد، کارشناس اداره آمار بریتانیا می گوید: نرخ های مرتبط با هزینه های خانواده های معمولی بسیار بیشتر از هزینه های افراد مبتلا به کرونا است و این نشان می دهد که این موضوع همچنان یکی از چالش های اصلی بلوغ در این کشور محسوب می شود.

آمار ثبت شده توسط سازمان های پزشکی در انگلستان نیز نشان دهنده میزان بالای افسردگی در میان افراد مسن در مقایسه با افراد جوان است. این سازمان ها اعلام کرده اند که میزان افسردگی در میان جمعیت 16 تا 64 ساله انگلستان 59 درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید