هزینه این ستاره های جام جهانی 2022 نجومی شده است

هزینه این ستاره های جام جهانی 2022 نجومی شده است

پدری به تازگی 20 ساله شده است. جمال موسیالا و جود بلینگهام هنوز چند ماه تا 20 سالگی فاصله دارند. چنین جوانانی به قهرمانی جهان رسیدند و کیفیت خود را در این تورنمنت بزرگ نشان می دهند.

ستاره های درخشان در جام جهانی قطر کم نیست، حتی پیشکسوتانی که به دنبال درخشش در آخرین تورنمنت بزرگ دوران حرفه ای خود هستند، اما ارزش این سه بازیکن سر به فلک کشیده است. هر سه آنها بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارند. آنها با تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند به مسابقات جهانی قطر آمدند.

انگلیس، آلمان و اسپانیا از جمله گزینه هایی هستند که می توانند ستاره دیگری را بر روی پیراهن خود حک کنند اما در مقابل آنها تیم هایی مانند برزیل، آرژانتین یا فرانسه به عنوان مدعیان بزرگ تری قرار دارند.

پدر لوئیس انریکه، موسیالا چیز متفاوتی را به آلمان می آورد و نیمی از لیگ برتر بلینگهام را دوست دارند. خارج کردن آنها از ترکیب آنها آسان نخواهد بود، به خصوص پدری و موسیالا که در باشگاه هایی هستند که فروشندگان چندان خوبی ندارند. بارسلونا و بایرن مونیخ به ترتیب.

اما اوضاع برای بلینگهام در بروسیا دورتموند متفاوت است، زیرا هرگز از خلاص شدن از شر بهترین بازیکنان خود نترسیدند. نبرد برای جذب ستاره انگلیسی از چند ماه پیش آغاز شد و بدون شک به محض خروج انگلیسی ها از جام جهانی قطر، تلاش ها برای جذب بلینگهام تشدید خواهد شد.

شاید این سه ستاره بیشترین درخشش را داشته باشند، اما بازیکنان دیگری هستند که کمی پنهان تر هستند اما در چند پنجره آینده بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

جوسکو گواردیول از کرواسی یکی از آنهاست. مدافع میانی 20 ساله لایپزیگ در حال شکستن رکورد قیمتی است که ماتیاس دی لیخت برای یک مدافع در اوایل تابستان امسال ثبت کرده بود.

گل انسو فرناندز به مکزیک فقط نوک کوه یخ بود. هاک بک 21 ساله بنفیکا یک چهره بسیار باکیفیت است و می تواند به انتقال بزرگ بعدی غول های پرتغالی به لیگ برتر انگلیس تبدیل شود.

یونس موسی ممکن است در سطح متفاوتی باشد، اما او کیفیت بسیار خوبی در والنسیا نشان داد. او برای تیم آمریکا به خوبی می درخشد و قیمت او در حال افزایش است. او این هفته 20 ساله می شود. والنسیا آماده فروش است اما یک پیشنهاد خوب می خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید