هزینه تحصیل یک سرمایه گذاری است


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897722

وی در جمع ایثارگران اذان یاسوجی با اشاره به اینکه هزینه تحصیل سرمایه گذاری است از خیرین خواست این نهاد را در کوگیلویه و بویراحمد همراهی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز جمعه 4 شهریورماه پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج باسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین فریاد یا حسین(ع) ع ) و با حسین (ع ) باشد

حسنعلی عزت ها با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: 36 هزار دانش آموز گواهی شهادت گرفتند و در دانشگاه انگلایب پذیرفته شدند تا استقلال، مردانگی و نظام جمهوری اسلامی ثمره خون این شهدا و حفظ سنگر باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز فریاد می زنم که اگر می خواهیم صدایمان به گوش جهانیان برسد باید به آموزش و پرورش برسیم، گفت: ایران با آموزش قوی است، نهاد اصلی تفکر و ایده پردازی است.

عزت خواه بیان کرد: اگر می خواهیم زندان ها خالی، اقتدار افزایش و جرم و جنایت کاهش یابد باید نگاه مثبت و توسعه ای به آموزش داشته باشیم چرا که هزینه آموزش سرمایه است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: آموزش و پرورش استان در چند ماه گذشته به موفقیت های زیادی دست یافته است که به برخی از آن ها، بالاترین درجه قرآن، درجه اول جشنواره نمونه های برتر آموزشی اشاره می کنم. ، رتبه ممتاز کشوری در نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش ارسال دانش 5. دانش آموز در تیم ملی هندبال رنکینگ جهانی اختراع بزرگترین چیپ کسب رتبه اول کنکور سراسری کسب 22 رتبه زیر 100 در کنکور سراسری آزمون، کسب 7 مقام کشوری در مسابقات قرآن، نماز و نماز، دو مقام کشوری در جشنواره جوانان سالم، قهرمانی بانوان فرهنگی. کسب دو مدال طلا و یک برنز در مسابقات آمادگی جسمانی یکی از این موفقیت هاست.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی بیان کرد: آسیب های اجتماعی بلای جان برخی خانواده ها شده است و این آسیب ها از موانع بزرگ آموزش و پرورش محسوب می شود.

عزت خواه اذعان داشت: در آستانه بازگشایی مدارس با مشارکت خود در امر آموزش دانش آموزان شرکت کنیم، آموزش و پرورش بدون مشارکت مردم به خانه نمی رسد، استفاده از والدین هشیار و ارتباط با ائمه جمعه از برنامه های ماست.

وی همچنین گفت: انتظار داریم خیرین از آموزش و پرورش حمایت کنند، آموزش و پرورش در تمام نقاط استان با کمترین امکانات عضویت دارد، اگر همه مردم فرهنگ دوست دست به دست هم بدهند اصل آموزش نهادینه می شود و می خواهیم فرهنگ اسلامی و فرهنگ اسلامی را ارتقا دهیم. رشد کشور

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تحقق اهداف تعلیم و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست، دانش آموزان در مدارس جاشم منتظر این حمایت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید