هزینه حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان افزایش نمی یابد


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816889

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در نوروز 1401 در پارک حمل و نقل عمومی استان افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب کرد در گفت و گو با عصرهامون با تبریک عید باستانی به ملت بزرگ ایران گفت: به هیچ وجه شرکت های حمل و نقل مسافری اجازه افزایش قیمت بلیط سفر نوروزی را ندارند.

وی افزود: همکاران ما در مجموعه این اداره کل فروش بلیت ناوگان مسافربری را در پایانه ها کنترل می کنند.

این مقام مسئول از افزایش 50 درصدی ورودی ها به سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: همانطور که پیش بینی می شد امسال شاهد افزایش سفر به استان در نوروز خواهیم بود، بنابراین از 25 اسفندماه ورود به استان نسبت به مدت مشابه مقایسه شده است. سال گذشته 49 درصد رشد داشته و این روند ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس آخرین پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی تاج و تخت، مسافرانی که می خواهند در ایام نوروز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند باید دو بار واکسینه شده باشند و هیچ علامتی نداشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اتصال سامانه فروش بلیت استان به سامانه امید خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس امیکرون، تمامی شرکت های مسافربری استانی به سامانه امید متصل شده اند که از این سامانه به دست آمده است. .

کرد گفت: مسافران در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه در زمینه پروتکل های بهداشتی می توانند با شماره تلفن 141 تماس گرفته و شکایت کنند. با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید