هزینه خرید «قبر» در بهشت ​​زهرا (س) تهران چقدر است؟

هزینه خرید چقدر است

روز جدید: قائم مقام سازمان بهشت ​​زهرا(س) تهران با تاکید بر اینکه در این سازمان خانه ابدی مجلل و خاصی وجود ندارد، درباره افزایش قیمت خرید خانه ابدی در سال جاری گفت: امسال برای رعایت شرایط. از نظر هموطنان این افزایش با شیب ملایم تری رخ داده است بطوریکه در منطقه اول 10 درصد و در منطقه دوم 20 درصد و در منطقه سوم 25 درصد و خدمات 25 درصد افزایش داشته است. مردم عزیز و عزادار باقی ماند.

روح الله محسنی درباره برخی حواشی در خصوص خرید خانه ابدی با بیان اینکه از مردم می خواهیم اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند، گفت: قیمت ها تابع تصمیمات شورای اسلامی شهر تهران است، خانه ابدی لوکس و خاصی در شهر تهران وجود ندارد. این سازمان، سه حوزه سازمان خانه ابدی یکسان است.

معاون مجتمع عروجیان در یک برنامه رادیویی با اشاره به قیمت خرید خانه ابدی در سال گذشته، یادآور شد: پارسال در قطعه 1 تا 112 قیمت هر خانه ابدی 25 میلیون تن بود که امروز به 27 رسیده است. میلیون و 500 هزار تن . در پهنه دوم که از قطعه 200 تا 258 است، هر طبقه 16 میلیون و 800 هزار تن و در منطقه سه که از قطعه 300 تا 328 است، هر طبقه خانه ابدی حدود 8 میلیون و 800 هزار تن است. و در پهنه سوم از قطعه 300 تا 328 قسمت های عمومی (303) را داریم که برای رصد شهروندان است و یک طبقه به صورت رایگان و دو طبقه فوقانی به قیمت 6 میلیون تن داده شده است.

محسنی بخشی از بودجه سازمان را به دلیل درآمدزایی به خود سازمان نسبت می دهد و همچنین گفت: هزینه خانه های دائمی بهشت ​​زهرا در تهران با سایر آرامستان های تهران قابل مقایسه نیست.

معاون سازمان بهشت ​​زهرا(س) تهران افزایش تعرفه خدمات را یکی از دلایل افزایش قیمت ها در این سازمان دانست و افزود: دو هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم خدمت رسانی می کنند که افزایش حقوق سالانه این مشکل را پوشش می دهد. ” داده می شود.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: همه خانه های ابدی یکسان و به یک قیمت هستند و خانه ابدی مجلل و خاص وجود ندارد و اگر یکی از شهروندان بیاید اگر هست خانه ابدی وجود دارد. در هر قسمت از سازمان بهشت ​​زهرا.

دیدگاهتان را بنویسید