هزینه در ورزش سرمایه است / ما با کسی بحث نمی کنیم

ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790388

افتتاح سالن ورزشی فدراسیون قایقرانی افتتاح تالار مشاهیر فوتبال در آذرماه

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم یادبود پروفسور دهداری و افتتاحیه سالن ورزشی فدراسیون قایقرانی حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا صالحی امیری امشب با حضور در فدراسیون قایقرانی سالن بدنسازی را افتتاح کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک با قدردانی از زحمات علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان، کادر فنی و قهرمانان برای رشد و توسعه این رشته ورزشی المپیکی گفت: بی شک فدراسیون قایقرانی ظرفیت های بالایی دارد.نیازمند است. حمایت سایر ارگان های دولتی تا این اقوام نگران تهیه تجهیزات خود نباشند.

وی گفت: هزینه در ورزش یک سرمایه گذاری است چرا که باعث نشاط، سربلندی، همبستگی و سربلندی می شود، بنابراین باید از حداکثر توان خود در این عرصه استفاده کنیم.

صالحی امیری در جلسه امروز هیات ورزشکاران و اعتراض چند المپیادی به انتخابات گفت: لطفا رسانه ها را به حاشیه نبرید. اگر مشکلی باشد در خانواده با گفت و گو حل می شود. ما در روند انتخابات دخالت نکردیم و طبیعی است که رای دهنده خوشحال باشد و رای نداده ناراحت. اما نباید از الفاظ توهین آمیز استفاده کنیم. همه قهرمانان ایران زمین هستند و همه را به حل مشکلات در فضای اخلاقی دعوت می کنیم.

کمیته ملی المپیک در خصوص اظهارات احسان حدادی مبنی بر تهدید وی برای حضور در نشست خبری امروز گفت: اطلاعی ندارم و به عنوان رئیس کمیته کاری که انجام دادیم اعلام اساسنامه بود. اگر اعتراضی هست ابتدا برای ما بنویسید سپس به IOC. تاکنون مکاتبه ای صورت نگرفته است و اگر هم باشد قطعا همکاران ما پاسخ خواهند داد. همه ورزشکارانی که در جلسه بودند یا نبودند فرزندان ما هستند. ما با کسی بحث نمی کنیم و همه را به یک جلسه مشترک برای حل نگرانی دعوت می کنیم.

* صالحی امیری: آذرماه تالار مشاهیر فوتبال ایران را افتتاح می کنیم

مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور ارشد رئیس جمهور، رئیس جمهور و مسئولان فوتبال و فوتبال امروز (سه شنبه 16 آذرماه) در هتل المپیک برگزار شد. جانبازان

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با قدردانی از زحمات همه پیشکسوتان فوتبال گفت: دهداری عزیز این فرصتی بود تا در کنار شما بزرگان فوتبال باشیم و بهانه ای بود برای قدردانی و ابراز ارادت. به تو عزیزم اگر امروز درخت فوتبال سبز است و نسلی که میلیون ها جوان به خاطر ریشه اش فوتبال را با عشق و علاقه دنبال می کنند مانند دهداری است.

صالحی امیری ادامه داد: ما به کفار نعمت داده ایم و بزرگان خود را فراموش کرده و آنها را منزوی کرده ایم و باید جبران کنیم و به همین منظور تالار افتخارات فوتبال ایران را آذرماه با همکاری فدراسیون فوتبال در موزه ورزش ملی افتتاح می کنیم. ” در واقع از فرد تجلیل می کنیم نه فرد، یعنی افرادی که فضیلت و اخلاق و سربلندی آورده اند.

صالحی امیری گفت: واقعیت این است که امروز نه تنها از مرحوم دهداری عزیز، بلکه از افراد با فضیلت و اخلاق فوتبالی تجلیل می کنیم و از زبان نصرلا سجادی نقل می کنم که اخلاق و فضیلت در این مرد هیجان انگیز است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فوتبال یک مسابقه اخلاقی است و هرکس در این مسابقات برنده شود باید برنده اخلاقی و انسانی باشد. همه ما باید خود را مدیون این افراد بدانیم، وقتی از دهداری صحبت می کنیم به معنای شور و غرور ملی و نشاط است و از این نظر فکر می کنم فوتبال باید در بالاترین سطح ارتقا یابد زیرا سرمایه گذاری است نه یک سرمایه گذاری. قیمت و باید هزینه ای در ورزش باشد تا شادی و سربلندی، شادی و سلامتی را برای مردم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید