هشدار به استقلالی ها درباره قرارداد فرهاد مجیدی

هشدار به استقلالی ها درباره قرارداد فرهاد مجیدی

مدافع سابق استقلال می گوید: باشگاه استقلال به جای جدایی باید قرارداد فرهاد مجیدی را 5 سال تمدید کند!

علی چینی با این جمله ادامه می دهد: 30 هفته هیچ باختی نداشت و ثابت کرد فرهاد مجیدی بهترین مربی ایران است. اینکه می گویند از استقلال جدا می شوی خوب نیست. اکنون هیئت مدیره باشگاه باید در مورد ادامه یا پایان همکاری با این مربی موفق تصمیم گیری کند.

وی خاطرنشان می کند: شنیده ایم فرهاد مجیدی 2 سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما این کافی نیست. امروز این قرارداد باید به 5 سال تمدید شود. استقلال سال هاست که از بی ثباتی در مدیریت و کادرفنی خود رنج می برد و حالا باید پس از یک پیروزی به ثبات لازم برسد. اینکه فرهاد مجیدی برود یا این گروه موفق و هماهنگ فرو بپاشد جالب نیست.

مدافع سال های نه چندان دور استقلال با اشاره به جدایی بازیکنان خارجی این تیم یادآور می شود: این باید تشخیص کادرفنی و فرهاد مجیدی باشد. فرهاد مجیدی و دستیارانش بهترین افراد برای تصمیم گیری در مورد بازیکنان خارجی استقلال هستند، اما فکر می کنم آرتور کوئین یامگا و رافائل داسیلوا خیلی خوب به این تیم پاسخ داده اند. با این حال رودی زاستد گل بسیار ارزشمندی را در دربی به ثمر رساند.

چینی در پایان گفت: استقلال قهرمان شده اما این تازه آغاز راه است. همه ما استقلالی ها باید یکدل باشیم و هواداران هم مثل این فصل حمایت قاطع کادرفنی و مدیریت باشگاه را داشته باشند تا خداوند به این قهرمانی ها ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید