هشدار به مهاجم محبوب پرسپولیس

هشدار به مهاجم محبوب پرسپولیس

تیم پورتو شب گذشته در جام اتحادیه فوتبال پرتغال با نتیجه یک بر صفر مقابل ریو آوه به برتری رسید و بدون طارمی موفق به گلزنی شد. کونیشائو در این دیدار از تیم دوم خود استفاده کرد و حتی بازیکنان اصلی خود را در این دیدار دعوت نکرد.

دیروز ابولا در گزارشی اعلام کرد این بازی برای طارمی مفید خواهد بود چرا که در این دیدارهای کم اهمیت شاید بتواند گلزنی کند و به مسیر درخشان خود بازگردد اما این اتفاق رخ نداد و ستاره کشورمان در این دیدار غایب بود. .

طارمی در 9 بازی اخیر موفق به گلزنی نشده و جای خود را در ترکیب اصلی از دست داده است. او در این فصل برای اولین بار در دیدار پورتو مقابل براگا در ترکیب اصلی قرار نگرفت و از دقیقه 66 وارد این دیدار شد که نتوانست در گلزنی تیمش موثر باشد.

البته در رسانه های پرتغالی این مشکل وجود دارد که طارمی اگرچه گل نمی زند اما در فاز هجومی و در فکر کونیشائو موثر است. روزنامه اوجوگو دو هفته پیش گزارشی از تاثیرگذاری طارمی در فاز هجومی منتشر کرد و مدعی شد اگر ستاره کشورمان گل نخورد در خط حمله موثر است و نباید همه چیز را در آمار دید.

اما تحلیل فوق برای زمانی بود که طارمی همیشه در ترکیب اصلی بود و بازی مقابل براگا برگزار نشد. حالا این نگرانی وجود دارد که طارمی اگرچه در فاز حمله موثر است، اما در ترکیب 11 نفره برای رقابت با دیگر مهاجمان پورتو قرار نگیرد.

امروز روزنامه Ojoogo مقاله دیگری در تمجید از تونی مارتینز نوشت. این بازیکن که مدت هاست در ترکیب اصلی پورتو غایب بود، شب گذشته در دیدار مقابل ریو آوه نمایش فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و توانست روی خودش تمرکز کند. رسانه ها نوشتند که این مهاجم اسپانیایی موقعیت های خوبی ایجاد کرد و در دیدار مقابل ریو آوه ظاهر شد هرچند گلی به ثمر نرساند اما تاثیرگذار بود.

بازی بعدی پورتو یکشنبه خواهد بود و این تیم باید به مصاف ویسلا برود. شاگردان Conceiç .o که در رقابت های سخت با اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا پیشتاز هستند، باید در هر بازی سه امتیاز کسب کنند وگرنه این برتری برای آنها پایان خواهد یافت. باید دید طارمی در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا مانند دیدار گذشته وارد میانه بازی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید