هشدار به مهدی تاج: دور این واگن را خط بکشید

هشدار به مهدی تاج: دور این واگن را خط بکشید

جلسه هیات رئیسه انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید 23 بهمن ماه در چوار برگزار می شود و با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان انتظار می رود سرپرست سرمربی تیم ملی در اسرع وقت انتخاب خواهد شد، در جلسه 23 باخمن به طور جدی در مورد آن صحبت کنیم.

مهدی تاج پیش از برگزاری این جلسه رویکرد فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب مربی بومی تیم ملی را مثبت اعلام کرد. همچنین فدراسیون فوتبال برای واریز پول به حساب مربی خارجی نیز مشکل دارد و اگر نتواند ظرف دو ماه حقوق را پرداخت کند، دوباره با چالش مواجه خواهد شد.

با این حال برخی از اعضای هیات مدیره با انتخاب سرمربی بومی تیم ملی مخالف هستند چرا که اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتخاب سرمربی بومی تیم ملی باید تا پایان لیگ برتر صبر کند. تیم، و این منجر به از دست دادن روز فیفا در این ماه فرودین است.

نکته دیگری که باعث مخالفت برخی اعضای هیات مدیره با انتخاب مربی بومی شده است، تعارض دو گزینه سرمربیگری تیم ملی در رقابت های باشگاهی است. جواد نکونام و یحیی گل محمدی در پایان دیدار فولاد و پرسپولیس با هم درگیر شدند. اعضای شورای حکام در جلسه ای غیررسمی گفته اند وقتی مربیان مدعی ریاست کادر فنی تیم ملی به همدیگر احترام نمی گذارند چطور می توانند بدون دغدغه ذهنی در تیم ملی کار کنند و بین سرمربی چالش ایجاد کنند. تیم ملی و مربی باشگاه قطعا برای تیم ملی مشکل دارد.

در هر صورت در جلسه 23 بهمن مشخص می شود که سرمربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی. گزینه مورد نظر در پایان این جلسه قابل ارائه است. جواد نکونام، امیر گالنووی، یحیی گل محمدی به همراه پاکو خمس گزینه های سرمربیگری تیم ملی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید